Mistä ja millainen talvihaalari 4-vuotiaalle tytölle? Täytyisi saada satasella tai mielellään alle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Olen (omasta mielestä) kaikkialta etsinyt tytölleni talvihaalaria, mutta en vaan löydä sopivaa. Sen pitäisi olla kestävää materiaalia, vedenkestävä/-pitävä ja ei mielellään kuminauhaa vyötäröllä (paitsi, jos on tosi nätti muuten). En tiedä olenko liian vaativa vai mitä, mutta en ole löytänyt sopivaa... joten kertokaas te minkä haalarin ostan ja mistä, jos sopivan tiedätte? Värin ja kuosin suhteen olen aika avoin, mutta haalari täytyisi saada suunnilleen satasella, en todellakaan ala maksamaan 150e yhden talven haalarista. Minymon haalari oli viime talvena, mutta tulevan talven kuosit on ihan outoja... ja Reiman laatu on kuulemma huonontunut ja eipä sielläkään kovin ihania kuoseja ollut uudessa mallistossa. Osaatteko auttaa tässä pulmassa?

mielestä kappahlin haalarit on kivan näköisiä ja laatuakin on kehuttu. Ei taida olla kuminauhaa, vaan ovat sellaista kapoisempaa mallia. Itse tykkään Molon haalareista, ovat vähän saman näköisiä, mutta satasella ei taida saada.

Käytettynä saa ns. merkkihaalareitakin usein kohtuulliseen hintaan. Voi kun oisit keväällä ollut liikkeellä, kun sai ticketin uusia pukuja 78 eurolla. Mut itse asiassa saahan niitä ticketin verkkokaupasta halvalla vieläkin, joitain malleja ja hajakokoja.

Eipä meillä päin ole kaupoissa vasta kuin Molon haalarit ja yhdessä liikkeessä Ticket to heavenin pari ensimmäistä mallia. Ootahan vielä muutama viikko niin oikeasti voita etsiä "kaikkialta". Reimalla ei ollut vielä nettisivuillakaan malleja.

[QUOTE="vieras";26899761]Eipä meillä päin ole kaupoissa vasta kuin Molon haalarit ja yhdessä liikkeessä Ticket to heavenin pari ensimmäistä mallia. Ootahan vielä muutama viikko niin oikeasti voita etsiä "kaikkialta". Reimalla ei ollut vielä nettisivuillakaan malleja.[/QUOTE]

Oli Reiman nettisivuilla mallit, kun itse katsoin.

Kai se on viikko tai pari odotettava, jos sitten löytyisi enemmän vaihtoehtoja. Eihän tässä vielä ihan hirveä kiire ole, onneksi. :)

Mutta voi sitä silti vähän yrittää miettiä minkä haalarin sitä lapselle ostaisi, ettei tule paniikkia parin viikon päästä. Kyllä ne hinnat ja mallistot aika lailla selvillä jokaisella valmistajalla (kai) on.

Taas alkaa nää typerät haalarikeskustelut vaikka ei oo talvesta vielä tietokaan! Mielellään SATASELLA ja kaikki ominaisuudet pitäisi löytyä. Jos on varaa pistää johonkin rumppahaalariin se satanen niin on varmaan varaa satsata vielä enemmän ja hommata kumipuku jossa on pumpulinpehmeä sisällys kaikissa muotiväreissä!!!!

Taas alkaa nää typerät haalarikeskustelut vaikka ei oo talvesta vielä tietokaan! Mielellään SATASELLA ja kaikki ominaisuudet pitäisi löytyä. Jos on varaa pistää johonkin rumppahaalariin se satanen niin on varmaan varaa satsata vielä enemmän ja hommata kumipuku jossa on pumpulinpehmeä sisällys kaikissa muotiväreissä!!!!

Näitä ei ole pakko avata! Otsikossa kyllä luki mitä asia koskee. Toiset haluavat keskustella näistä ja siihen ei ole pakko osallistua.

No voi se haalari sen reilun satasen maksaa, jos oikeesti on hyvä. Mutta viime vuonna ostin Minymon haalarin (joka oli HYVÄ!) 89 eurolla, ja todellakin kesti koko talven ja oli täysin vedenpitävä (ei kastunut vaatteet ikinä). Joten siksipä ajattelin, että miksi laittaa paljon rahaa, jos saa halvemmallakin... mutta nyt näyttäisi, että Minymo on nostanu hintoja (?) ja uudet kuosit on aika rumia mun makuun... :/

Oli Reiman nettisivuilla mallit, kun itse katsoin.

Kai se on viikko tai pari odotettava, jos sitten löytyisi enemmän vaihtoehtoja. Eihän tässä vielä ihan hirveä kiire ole, onneksi. :)

Mutta voi sitä silti vähän yrittää miettiä minkä haalarin sitä lapselle ostaisi, ettei tule paniikkia parin viikon päästä. Kyllä ne hinnat ja mallistot aika lailla selvillä jokaisella valmistajalla (kai) on.

Meillähän on tavihaalari jo ostettuna :) Laitatko linkin Reiman haalareihin. Katsoin nimittäin eilen heidän sivunsa enkä löytänyt.

En tiedä Legon nykyisistä hinnoista, mutta mun mielestä viime vuonna ei ollut kuin satasen pintaan. Voin olla toki väärässäkin. Joka tapauksessa, oli hyvä haalari sekin. Siinä on vyötäröllä säädettävä kiristys.

Itse ostin haalarin käytettynä, maksoi 15 euroa. Ja muuten vähän kyseenalaistan sen, että osa haalareista olisi "huonolaatuisia", ellei ole maksanut maltaita... Meillä on (toki pienen lapsen käytössä, mutta silti) joka ikinen haalari säilynyt hyväkuntoisena, eli ei ole hajonnut tai kulunut. Viime talvena käytössä oli niin ikään käytettynä ostettu Reiman haalari, jossa ei kai edes ollut varsinaista kosteussuojaa (?), mutta silti ei päästänyt kosteutta läpi.

[QUOTE="vieras";26899913]Meillähän on tavihaalari jo ostettuna :) Laitatko linkin Reiman haalareihin. Katsoin nimittäin eilen heidän sivunsa enkä löytänyt.[/QUOTE]

En tiedä osaanko linkittää, mutta Haalarit ja sieltä valitaan "talvi" alareunasta.

Yhteistyössä