Mistä isolierinen hattu taaperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kellään tietoa, mistä löytyisi lierihattu taaperolle? Kauppoja ja nettiä koluttu läpi, mutta hakusessa olisi todellakin leveälierinen hattu.. Ei pääsisi taaperon naama palamaan tuolla helteessä :)

meillä ei ainaaan ollut lindexillä noita leveälierisiä taaperon kokoja. suurin oli 46/48. sitten oli semmonen kalastajanhattumallinen hello kitty hattu, mutta mä toivoisin vielä leveälierisempää meidän tytölle. hennesilläkään ei ollut kunollisia :(

meidän tytöllä on 47cm kenzon lierihattu, muinoin alesta ostettu. Lieri on sellaset reilun 7cm leveä. Tossa vasta kaupassa kattelin kanssa saman levyisellä lierillä olevia valkoisia, liiloja ja vaaleanpunaisia (jeps, vain tytöille), oli ainakin kokoon 50/52 asti, mutta sua se ei tietty paljoa auta kun asutaan täällä jumalan selän takana. Jos et mistään löydä niin mä voin sulle hakea yden lätsän ja lähettää. ;D

[QUOTE="vieras";23894438]meillä ei ainaaan ollut lindexillä noita leveälierisiä taaperon kokoja. suurin oli 46/48. sitten oli semmonen kalastajanhattumallinen hello kitty hattu, mutta mä toivoisin vielä leveälierisempää meidän tytölle. hennesilläkään ei ollut kunollisia :([/QUOTE]

meillä on lindexiltä ja kokoa 50-52.

Uusimmat

Yhteistyössä