Mistä iphone 5s ennen joulua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iphone5s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iphone5s

Vieras
Tyttö tahtoisi joululahjaksi tuon iphone 5s ja olisi valmis itse maksamaan (osamaksulla). Kattelin nettikauppoja ja kaikissa näyttäisi olevan loppu tuo... niin kovasti tahtoisi vieläpä sen kultaisen :(
osaatteko auttaa, mistähän tuota löytäisi vielä? hinnalla ei sinänsä ole väliä kun tyttö tosiaankin sen maksaa itse (saa lapsilisän joka kk tililleen, siitä maksaa puhelinlaskunsa 20e ja puhelimen osamaksulla).

Edellinen puhelin kerkesi olla vuosia käytössä (iphone 4) ja nyt hajosi. Siksi tarvis viim. jouluksi uuden, kun tykkää paljon olla pois kotoa ja pitäisi toki kiinni saada jos tarvii... :O

En osaa sanoa saako ko. tuotetta mutta mikä lahja se sellainen on joka täytyy itse maksaa? Anna rahat suoraan niin ostaa mitä haluaa mutta jos itse haluat antaa lahjan, niin sinun kuuluu se maksaa sentilleen kokonaan.

Joo sori, oli ehkä vähän hämäävä tuo joululahjajuttu :S ei siis periaatteessa joululahja vaan meinasin sitä että joululahjaksi lupa siihen ja kännykkä jouluksi kotiin :) kun näitä uusia kalliimpia puhelimia vastaan olen hyvinkin vahvasti yleensä. Saa tyttö siis minulta ja sukulaisiltaan lahjoja tottakai :)

Yhteistyössä