Mistä imetysliivejä joissa olisin hieman pehmustetta kupeissa ja ehkäpä vielä kaarituetkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hei

Vieras
Otsikossa kysymys...

Mistään en tunnu kyseisiä imetysliivejä löytävän... :headwall:
Ne kangaspussukka kupilliset imetysliivit ku saa ekaksikin rinnat näyttämään ihan kauheilta (ainaki mulla) :laugh: ja ne ei oikein tunnu tukevilta...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ai sellaisia on vai? Jännää :) aina oppii.

Mutta se kaarituki ei välttämättä tee kyllä hyvää.

Mutta puhun vain omasta kokemuksestani.

Netistä oon löytäny niitä kaarituellisia joissa on ne semmoset pehmotuet jotka on ns. imetysystävällisiä...

Mä ite tykkään kaarituellisia pitää

Omani ostin liiviliike changesta. Kuppikoko imetysaikana 70f joten ainakaan ite henkkoht en ole muualta löytänyt tukevia. Nuo oli hinnaltaan n.45e mut kattelin et ainakin jumbossa näytti olevan liivit tällä hetkellä -50% joten ei jää paljoa hinnaksi. Tosin väreinä oli vaan musta ja valkonen mut paremmat nekin kuin semmonen puuterinvärinsen. =)
Tosta hinnasta vielä et mä maksoin mielelläni sen hieman päälle 40e kun olen liivejä käyttänyt vuoden. esikoisen aikana ostin lindexiltä jotku mut eivät olleet tukevat ja nekin maksoi kuitenkin n.30e. Riippuen tietty kuppikkosta et mikä pitää olla... a-c-kuppeja löytää kyllä edullisemminkin kun niitä on paremmin tarjolla.

Juu mulla nyt nuo ainokaiset imetysliivit on kokoa E että ne semmoset kangaspussukka liivit ei näitä tisuja tue :laugh:

Hm...Ehkä se vaan pitää nöyrtyä satsaamaan vähän enemmän jos meinaa jotain saahakki...
Toisaalta, kyllä ne varmasti sen hinnan puolesta sitten kestävätki ja jos niitä sen vuodenki käyttää niin eiköhän ne sitten ittensä maksa takasin

Yhteistyössä