Mistä ihmeestä sitä löytäis ystäviä? Ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:) ai että pitäisi väkisin ystävystyä eläkeiän kynnyksellä olevan, toimiston ainoan naisen kanssa, joka suunnittelee sapattivuottaan Afrikassa miehensä kera? :) Muuten olen nirso?

Itsehän tyrmäsit ajatuksen että vanhemman naisen kanssa ei voi ystävystyä. Kukaan täällä tuskin on tarkoittanut että sen vanhemman naisen pitää olla työkaverisi. Sinulla on jo tuohon ikäeroon aika rasistinen asenne.

No kyllä se minusta on yksi edellytys ystävyydelle, että on jotain yhteistä jaettavaa.
Mulla on useitakin huomattavasti itseäni nuorempia kavereita ja ystäviä, mutta se johtuu luultavasti siitä, että en ole jämähtänyt 80-luvulle, jolloin kaikki oli niiiiiiiiiiin paljon paremmin. Elän tätä päivää enkä kaipaile menneitä. Omat ja siskoni aikuiset lapset huomauttavat kyllä, jos jokin mua kiinnostava asia on täysin neandertalilainen. Mistä muistuikin mieleeni, että pitääpä varata liput Tuska-festareille.

[QUOTE="vieras";25924894]Miten neuvolasta saa ystäviä? :D[/QUOTE]

meillä järjestettiin neuvolan kautta perhevalmennus ja sille porukalle kun vauvat oli syntyneet (ihan parin kuukauden sisällä toisistaan) neuvolantäti järjesti tapaamisen vauvojen kanssa & saatiin kaupungilta tilat joissa ollaan tavattu kerran viikossa samalla porukalla.

Oli tosi kiva, kun itsekin ollaan vasta muutettu paikkakunnalle. Mutta taisi olla joku 'projekti', en tiedä järjestetäänkö enää tuollaista. Kannattaa kuitenkin kysyä neuvolasta mitä vastaava olisi.

tuttavani löyti ystävän, joka on nykyään minunkin ystäväni suomi24 treffien kautta. siellä jos laittaa hauksi "naista naiselle", niin saattaa löytää seuranhakuilmoituksia , missä HETERO etsii juurikin UUSIA KAVEREITA paikkakunnaltaan. Kannattaa käydä tsekkaamassa! bi ja lesbo ilmoitukset on kyllä tunnistettavissa nekin, joten niihin tuskin vahingossakaan vastaa.

Aikoinaan mulla oli täällä plussalla kaverin haku ilmi, etsitään ystävää vai mikä lie palsta onkin.
Sieltä löytyi muutama, joista yksi on yhden meidän lapsen kummi nykyään.
Sitä kautta myöhemmin myös löytyi uusi kaveri joka kans haki tältäpaikkakunnalta kavereita kun oli muualta muuttamassa..

Yhteistyössä