Mistä ihmeestä mä löydän edullisen iltapuvun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puvuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puvuton

Vieras
Meille on tulossa pienimuotoiset häät ja hyvin pienellä pudjetilla lähimmän perheen kesken. Mulle ei tule mitään perinteisiä hääpukuja vaan olin suunnitellut etsiväni jonkun suht edullisen (mielellään mustavalkoisen) iltapuvun. Enkä löydä mitään kivaa!! Yksi aivan ihana, osaksi pitsinen löytyi netistä mutta auta armias siitä oli tietenkin koot loppu ja olisi pitänyt teettää (siitähän se hinta sitten pompsahti). Mistä voisin löytää? Ehdotuksia, nettisivuja, liikkeitä (pk-seutu) otetaan vastaan kiiiiitos! :D

Mikä se sun halpas on, se on aika laaja käsite. Nuo on mun mielestä ihan hyvän hintaisia. http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=ILTAPUKU -ALE!&action=tuoteryhman_valinta&tuoteryhma=30&limitQuery=showAll

Mä olen selannut tuota ostox-sivua, mutta en mä oikeasti uskaltaisi tilata pukua ilman sovitusmahdollisuutta enkä ymmärrä miksi niihin kaikkiin pitää ympätä se kaamea rusetti sinne taakse! :laugh: Kai se on lähdettävä ihan kiertelemään kauppoja! Kiitoksia kuitenkin vinkeistänne! :)

[QUOTE="alkup.";23722550]Mä olen selannut tuota ostox-sivua, mutta en mä oikeasti uskaltaisi tilata pukua ilman sovitusmahdollisuutta enkä ymmärrä miksi niihin kaikkiin pitää ympätä se kaamea rusetti sinne taakse! :laugh: Kai se on lähdettävä ihan kiertelemään kauppoja! Kiitoksia kuitenkin vinkeistänne! :)[/QUOTE]

Oma hääpukuni on sieltä ostettu. Maksoin siitä 67 euroa ja ompelijalle 15e, että kavensi, lyhensi ja poisti rusetin :)

Perinteistenkin hääpukujen seassa on mustavalkoista, lyhyttä, erilaista ja myös edullista. Helsingissä on ainakin monta morsiuspukuliikettä jossa itse kävisin katselemassa. Koskas ne hääpuku alet olikaan, heinäkuussa? Jos häihin on vielä aikaa, löydät ihan varmasti jotain ihanaa.

Sitten ihan perus Sokokset sun muut on paikkoja jossa käydä.

Teettäenkään ei välttämättä tule kalliiksi. Mä teetin iltapuvun v. 2007 ennalta tuntemattomalla ompelijalla. Alushameen lainasin miehen serkulta (aika monella on alushame esim. vanhojentansseista, hääpuvusta, etsintäkuuluta facessa!). Malli oli yksinkertainen, olkaimeton vyötärölle asti napakka ja helma levenevä. Kangas oli tuhkanharmaata en-muista-mitä-juhlapukukangasta, ja päälle tuli yläosaan ja n. puoleenväliin helmaa viistoreunaisesti vaalean helmenharmaata silkkiorganzaa. Organza oli tarjouksessa. Koko puvulle tuli hintaa 130e, sis. kankaat ja ompelun.

Löytyykö pukuvuokraamoista mitään kivaa? Jos ei ole häät heti, niin kangaskauppojen kilolaareista löytää edullisia kankaita ja ammattiopistoissa voi teettää opiskelijatyönä tai etsiä ompelijan sitä kautta. Tai löytyykö käytetty mieluisanmallinen puku, jota voi tuunata? esim musta kaunis pitsi valkoisen häämekon yläosaan ja musta satiinivyö muuttaisi jo ilmettä?

Uusimmat

Yhteistyössä