Mistä ihmeestä löytää tyttövauvalle tosi halpoja vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Huutiksessa paketit ihan sikahintaisia :/ Tahtoisin auttaa ystävääni, joka sai pienen keskostytön 6vk sitten, mies on työtön ja ystäväni opiskelija. Itselläni ei ole enää mitään lahjoitettavaa, muutenkin kaikki poikaväreissä. Kirpparillakin hinnat pilvissä.

Oisko kellään ideoita mistä vois etsiä? :)

mä olen huutiksesta ostanut ihan kappaleittain vaatteita, tai samalta myyjältä pari bodyä esim niinn tulee samoilla postareilla eikä se kallista ole.
Tai miten halpaa etsit?
Pieniä mekkoja saa kyllä eurolla, minusta se ei ole kallista ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Huutiksessa paketit ihan sikahintaisia :/ Tahtoisin auttaa ystävääni, joka sai pienen keskostytön 6vk sitten, mies on työtön ja ystäväni opiskelija. Itselläni ei ole enää mitään lahjoitettavaa, muutenkin kaikki poikaväreissä. Kirpparillakin hinnat pilvissä.

Oisko kellään ideoita mistä vois etsiä? :)

Mulla on tuolla kirppispuolella ilmotus 56-62cm tytön vaatteita yli 30kpl..

Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
mä olen huutiksesta ostanut ihan kappaleittain vaatteita, tai samalta myyjältä pari bodyä esim niinn tulee samoilla postareilla eikä se kallista ole.
Tai miten halpaa etsit?

Minusta siellä on aika kalliit hinnat, kun tulee aina ne postarit päälle :/ Ja varsinkin sellaiset perusvaatteet tulee sitten aika hintavaksi. En nyt tarkemmin tiiä minkä hintaista etsin, "kirpparihintoja" metsästän :D

Tai miten halpaa etsit?

Minusta siellä on aika kalliit hinnat, kun tulee aina ne postarit päälle :/ Ja varsinkin sellaiset perusvaatteet tulee sitten aika hintavaksi. En nyt tarkemmin tiiä minkä hintaista etsin, "kirpparihintoja" metsästän :D

sinuna katsoisin kotipaikkakunnallasi myytävänä olevia tuotteita huutonetistä, silloin voisit noutaa tuotteet ja ei tulisi postikulujakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
Tai miten halpaa etsit?

sinuna katsoisin kotipaikkakunnallasi myytävänä olevia tuotteita huutonetistä, silloin voisit noutaa tuotteet ja ei tulisi postikulujakaan.

Sepä se, kun mulla ei ole autoa ja pitäis kolmen lapsen kanssa lähteä hakemaan. Että joko linja-autokulut tai postikulut näköjään :D

Pitää vielä selata josko ois jotain siellä. Oiskohan missään nettikaupoissa jotain alennusmyyntejä nyt? Selailenpa niitä vähän läpi tässä samalla..

Että et ole valmis maksamaan lahjoitettavista tuotteista postikuluja etkä myöskään linja-autokuluja jotta hakisit ne? Ja nyt sitten olet kuitenkin menossa nettikauppojen aleja tutkimaan?? Kirpparin "huikeat "hinnatkin ovat paljon edullisempia kuin nettikauppojen alet!

Taisitkin sepittää koko tarinan ystävästäsi..

Tai miten halpaa etsit?

Sepä se, kun mulla ei ole autoa ja pitäis kolmen lapsen kanssa lähteä hakemaan. Että joko linja-autokulut tai postikulut näköjään :D

Pitää vielä selata josko ois jotain siellä. Oiskohan missään nettikaupoissa jotain alennusmyyntejä nyt? Selailenpa niitä vähän läpi tässä samalla..

ei ne poikaväriset vaatteet tee vauvalle mitään pahaa, poika/tyttövärit ovat meidän aikuisten päässä keksittyä, ei tyttö niistä pojaksi muutu... tai siis ei ainakaan miun tyttö muuttunut. ;) pojankin vaatteet luulisi kelpaavan, jos perhe kaipaa apua. jäähän ne bodyt ja sukkikset yms. yms. kuitenkin sinne haalarin tms. alle ulkoillessa.

On samaa mieltä tuosta, että jos "väärän väriset" vaatteet eivät vauvalle kelpaa, niin sitten ei ole todellista tarvettakaan.

Taitaa olla taas näitä opiskelijaäippiä, jotka valittavat köyhyttään, mutta silti rattaina pitää olla bugat ja lapsella elleä ja kenzoa.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Että et ole valmis maksamaan lahjoitettavista tuotteista postikuluja etkä myöskään linja-autokuluja jotta hakisit ne? Ja nyt sitten olet kuitenkin menossa nettikauppojen aleja tutkimaan?? Kirpparin "huikeat "hinnatkin ovat paljon edullisempia kuin nettikauppojen alet!

Taisitkin sepittää koko tarinan ystävästäsi..

No täällä pyydetään kirpparilla kulahtaneistakin bodyista ja sukkiksista 2-5e, samalla hinnalla voin aivan hyvin ostaa nettikaupasta uutena. Linja-autokulut tarkoittavat mulle n. 20 euroa käynniltä, kun on tosiaan kolme lasta, joista yksikään ei pääse ilmaiseksi - minusta se on aika paljon muutaman vaatteen hakemisesta.

Jos huudan huutiksesta, joudun maksamaan ylihinnoitellusta vaatteesta vielä postikulutkin, joten samalla vaivalla voin tosiaan hyvässä lykyssä löytää kaupasta uuden vaatteen halvemmalla.

Miten se sinun takapuoltasi kaivelee?

Ystävälle kelpais poikaväritkin varmasti, mutta itse tahtoisin mieluummin antaa tyttövärejä, kun mahdollisuus on hommata kumpaa vain. Itse annoin jo aiemmin eteenpäin omat poikaväriset pikkuvaatteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:
On samaa mieltä tuosta, että jos "väärän väriset" vaatteet eivät vauvalle kelpaa, niin sitten ei ole todellista tarvettakaan.

Taitaa olla taas näitä opiskelijaäippiä, jotka valittavat köyhyttään, mutta silti rattaina pitää olla bugat ja lapsella elleä ja kenzoa.

:headwall:

Ystävä ei ole multa mitään pyytänyt, itse haluaisin mielelläni olla avuksi ja kun äippäpakkauksen vaatteet ovat tuplasti vauvan kokoisia, olisi kiva jotenkin tukea. Ei se oo varmaan sulta pois.

"Näitä opiskelijaäippiä". Varmaan tunnet montakin. Huoh.

Miulla ois pieniä tytön vaatteitakin vielä jäljellä. Sukkiksia,mekkoja,vaaleanpunasiet velourhousutkin jossain.....Lähes kaikkea siis. Pakettina kulkisi 8.5e maksulla aika isokin laatikollinen...

Tai miten halpaa etsit?

Yhteistyössä