Mistä ihmeestä löydän rintaliivit koossa 90F?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

himpsis

Jäsen
12.07.2011
972
1
18
Kuopio
Eli, olen nyt viimein löytänyt sen oikean rintaliivikokoni, joka sattuu olemaan 90F.

Nyt kaipailisin tietoa, mistä löydän liivit kyseisessä koossa?
Ei löytynyt vaateliikkeistä, joissa epätoivoisena kävin etsimässä. Eikä meinaa löytyä nettikaupoistakaan.. Kaikissa niissä, joita olen löytänyt myytävän koossa 90F, ovat loppu.

Apuja?

Täältä löytyy, mutta suosittelen ottamaan yhden kupin suuremmat eli 90G. Mulla iso kuppikoko ja ostan uolta kaikki liivit. Ovat hyviä ja laadukkaitakin vielä.

http://change.com/fi/

[QUOTE="Vieras";27698440]Täältä löytyy, mutta suosittelen ottamaan yhden kupin suuremmat eli 90G. Mulla iso kuppikoko ja ostan uolta kaikki liivit. Ovat hyviä ja laadukkaitakin vielä.

http://change.com/fi/[/QUOTE]
Siis eikö koot pidä paikkaansa, vai miksi suosittelet kokoa isompaa?

Tää on niin hankalaa, arvailla nettikaupoissa että pitääkö ne koot paikkansa..:/

Eli, olen nyt viimein löytänyt sen oikean rintaliivikokoni, joka sattuu olemaan 90F.

Nyt kaipailisin tietoa, mistä löydän liivit kyseisessä koossa?
Ei löytynyt vaateliikkeistä, joissa epätoivoisena kävin etsimässä. Eikä meinaa löytyä nettikaupoistakaan.. Kaikissa niissä, joita olen löytänyt myytävän koossa 90F, ovat loppu.

Apuja?

Kysele noilta maitotilallisilta.

Olen useamman kerran ja hyvin on toiminut homma.
Ok. Ehkä täytyisi vaan uskaltaa tilata.. Ebaysta kerran yhdet tilasin, liian pieni kuppi oli (toki oli varmasti oma vika, tilasin olevinaan E-kuppiset..).
Jännä on tuo kokosysteemikin, toisessa paikassa neuvotaan että UK kokoon kirjain pysyy samana, numerot vaan muuttuu, toisesta paikasta neuvottiin että kirjain muuttuu, mutta numero on sama 90... (siis toisesta sanottiin että 40F on oikea koko, ja toisesta että 90G) Ota tästä nyt sitten jotain selvää!

Mieluiten siis tilaisin kotimaasta, niin jos nyt suunnilleen edes tietäisi nuo koot oikein..
Stockan verkkokaupasta en löytänyt haulla yhtiäkään 90F:iä (hausta kyllä tuli muutama tulos, mutta ei yhdessäkään sitä kokoa ainakaan jäljellä ollut) ja tuolla timarcoltakin vain kahdet triumphit, jotka ei ihan ole sitä mitä haen.
Toki laitoin osoitteen talteen, jos en muuta löydäkään...

Siis eikö koot pidä paikkaansa, vai miksi suosittelet kokoa isompaa?

Tää on niin hankalaa, arvailla nettikaupoissa että pitääkö ne koot paikkansa..:/

koot pitävät paikkansa, mutta yksi koko suurempi omasta mielestäni on parempi, koska Changen jotkut liivit ovat niin tukevaa kangasta. Eli toisin sanoen laadukasta kangasta/pitsiä, joka ei anna liikaa periksi. Kestää höyrypesut 60 asteessa ja jopa kuivurin! Changen imetysliiveillä testattu, koska ne pitää saada puhtaaksi! Toki olen pessyt 60 asteessa myös muutkin liivit, mutta en oel kuivuriin laittanut. Tämä isompi kokovalinta on siis oma mieltymykseni, koot pitävät paikkansa varsinkin jos ottaa oikean koon rintaliivioppaan avulla, joka löytyy Changen nettisivuilta.

Chagella on myös liikkeitä Suomessa, joissa asiantunevat myyjät voivat auttaa oikean koon valinnassa. Nettikauppakin on nopea ja luotettava.

Itse olen todella tyytyväinen Changeen, enkä muualta esim. Stokkalta ostaisi/tilaisi, koska Changella laajempi valikoima isoissa koissa.

Minnin alusasut. Hän tekee pitää kotikutsuja ja tekee yhteistyötä parin liiviliikkeen kanssa. Isoja kokoja löytyy. Pääsee sovittamaan etukäteen. Asuu Kärkölässä. Liikkuu mtös muualla. Itselläni vain häneltä ostettuja liivejä, mahtava palvelu

Alusasujen erikoisliikkeistä löytyy kokoja. Ympärykset ainakin 100 cm: ja kupit i:hin asti. En tilaisi postimyynnistä! Sovittelemalla löytyy oikeat mallit ja koko, joka voi eri valmistajilla vaihdella tosi paljon. Itselläni esim kokoja 70C, 75B tai C, 80B joten aika tuuria jos tilaamalla onnistuu saamaan oikean koon...

Alusasujen erikoisliikkeistä löytyy kokoja. Ympärykset ainakin 100 cm: ja kupit i:hin asti. En tilaisi postimyynnistä! Sovittelemalla löytyy oikeat mallit ja koko, joka voi eri valmistajilla vaihdella tosi paljon. Itselläni esim kokoja 70C, 75B tai C, 80B joten aika tuuria jos tilaamalla onnistuu saamaan oikean koon...
Mulla taas ainoat sopivat on erimerkkiset 90F:t... Ja kun niitä on nyt vain ne kahdet, muutamat olis tarve saada lisää :)
Taidan kokeeksi tilata tuolta bellissimosta. Ehkä tilaan vain yhdet, niin ei mene rahulit hukkaan jos niitä ei koskaan tulekaan tai jos ei ole hyvät. Tilaan sitten lisää jos onnistaa :)

Noniin, nyt on kerrottavaa Bellissimo-verkkokaupasta :)

Tilasin liivit siis torstaina puolenyön aikaan, perjantaina aamulla oli tullut sähköpostia että liivit on laitettu matkaan ja tänään ne oli aamulla postilaatikossa. Palvelu oli siis erittäin nopeaa ja luotettavaa.
Liivit on hyvän tuntuiset ja juuri sopivan kokoiset.

Kysyin tilatessani myös toisista liiveistä nettisivun kysy tuotteesta-napin kautta ja asiakaspalvelun vastaus oli tullut perjantaina aamulla. Siihen vielä vastasin ja sain uuden vastauksen välittömästi. Homma siis toimii niinkuin pitääkin.
Tällä kokemuksella voin suositella tätä verkkokauppaa lämpimästi muillekin :)

Viimeksi muokattu:
Liivit on hyvän tuntuiset ja juuri sopivan kokoiset.

Pics%2BOr%2BIt%2BDidn%2527t%2BHappen.jpeg