mistä hitosta kaivan miun miehelleni ystäviä ?!? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WildRose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WildRose

Vieras
miehellä ei ole yhtään kaveria jota pyytää kylään, jonka kanssa lähteä kaljalle... surettaa miehen puolesta. on hiljainen ja vähän ujo mutta kuitenkin mukava... eupä itsellänkään ole kuin pari kaveria, mutta ukkoraukalla ei sitäkään... nettiin turha laittaa ilmoituksia, homot tms vain vastaavat ja ukolle pitäisi saada kaveri, ei panoa !

No mutta mitä jos vaan tyytyisit kannustamaan häntä tutustumaan työkavereihinsa . Tai sitten aloitatte kimpassa jonkun harrastuksen jossa voi tavata aikuisia. Jokainen on oman onnensa seppä tässä kaveriasiassa, jos ei muussa.

Onko sulla tuttavapariskuntia, joita pyytää kylään? Jos sun ystävien miehistä löytyis kaveria? Entäs miehesi työkaverit, käske miestäsi pitämään illanistujaiset heille.

Et yhtään mistään, jos miehesi on sitä sorttia, ettei kaipaa ihmisiä ympärilleen. Sinun on vaan ymmärrettävä tämäkin piirre miehessäsi.

Minun miehessä on vähän samaa vikaa, ja hänhän jopa vaikuttaa tosi tylyltä vieraalle, koska ei ymmärrä miksi pitäisi muille kuin läheisille ja omalla laumalla olla ystävällinen.

tosin mieheni ei ole kovin mukava tyyppi, puhuu päälle ja on usein aika besserwisser. Enää emme edes käy mun kavereilla samaan aikaan kun se ei vaan toimi. Rankkaa on, koska myös omat kaverisuhteet kärsii tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Potki se vaikka punttikselle :D Saa vähän itseluottamusta ja takuulla kavereita!

käy enemmin riehumasa mesässä sahan kanssa.. työkavereitten kanssa on vain moikkaustuttumja ja vähien ystävieni miesten kanssa ei löydä yhteistä säveltä e i sitten millään.. en keksi enää mtn.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
tosin mieheni ei ole kovin mukava tyyppi, puhuu päälle ja on usein aika besserwisser. Enää emme edes käy mun kavereilla samaan aikaan kun se ei vaan toimi. Rankkaa on, koska myös omat kaverisuhteet kärsii tästä.

Meillä on vähän sama ongelma. Mies kuitenkin koko ajan mainitsee, että haluaisi löytää kavereita, ettei tarvitsisi aina vain kaksistaan viettää aikaa, että tulisi vähän vaihteluakin. Minulla on omia kavereita, mutten kauheasti pyydä heitä meille, koska tiedän heidän pitkästyvän, jos joutuvat kuuntelemaan mieheni juttuja. Itse en niistä pitkästy, koska olemme samalla aaltopituudella, mutta kaverini taas tykkäävät puhua vähän tyhjänpäiväisemmistä asioista..

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Et yhtään mistään, jos miehesi on sitä sorttia, ettei kaipaa ihmisiä ympärilleen. Sinun on vaan ymmärrettävä tämäkin piirre miehessäsi.

Minun miehessä on vähän samaa vikaa, ja hänhän jopa vaikuttaa tosi tylyltä vieraalle, koska ei ymmärrä miksi pitäisi muille kuin läheisille ja omalla laumalla olla ystävällinen.

kun mies on ilmaissut suoraan, että olisi kiva jos olisi kavereita...

Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Potki se vaikka punttikselle :D Saa vähän itseluottamusta ja takuulla kavereita!

käy enemmin riehumasa mesässä sahan kanssa.. työkavereitten kanssa on vain moikkaustuttumja ja vähien ystävieni miesten kanssa ei löydä yhteistä säveltä e i sitten millään.. en keksi enää mtn.. :(

Hah! Mä tulisin varmaan hyvin juttuun sun miehes kans, en tosin ole mies. Mulla on moikkaus tuttuja vaikka miten paljon, iso suku jne, mutta ei kiinnosta mennä mihkään tai juurikaan edes kyläillä (=

Yhteistyössä