mistä halvalla netistä soda stream?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukin konttiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pukin konttiin

Vieras
markantaloa, giganttia ym sivuja tullut vertailtua, mutta kertokaa jos jollain kokemuksia ja että kannattaako ostaa sitä halvinta kuitenkaan? onko paljon eroja?

Mä ostin se halvimman version ihan Prismalta ja on päivittäisessä käytössä (hiilihapotettua vettä menee kolme litraa per vuorokausi), ei mitään valittamista ja on kyllä ihan korvaamaton :)

meillä päin maksaa 49e se vehje tuossa halpa kaupassa.
Mutta silti tulee meille halvemmaksi ostaa kaupasta limpparit ja muut koska sitä menee niin paljon että nuo patruunat tulis maksamaan jo enemmän.

Maksoin koneesta jotain 50e, siihen sisälty eka kaasupatruuna.
Uudet patruunat maksaa noin 9 euroa/kpl ja yhdestä patruunasta tekee 50-70 litraa juotavaa, riippuen kuinka paljon hiilihappoa haluaa laittaa.

Ei todellakaan tule limun taikka vissyn ostaminen halvemmaksi :)

Patruuna 9e ja siis se maistuu tietysti ihan vissylle ellei laita jotain makua.

Mä en niistä makuesansseista tiedä sen kummemmin, meillä muksut laittaa ihan tavan mehukattia tai fun lightiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ss<3:
Patruuna 9e ja siis se maistuu tietysti ihan vissylle ellei laita jotain makua.

Mä en niistä makuesansseista tiedä sen kummemmin, meillä muksut laittaa ihan tavan mehukattia tai fun lightiä.

Kiitti vastauksesta. :) Minä kun en vichystä tykkää, mutta limpparia juon sen lasillisen joka ilta saunan jälkeen. :) Toihan saattais olla kätsy vekotin sitten, jos siihen kerran tavan mehut passaa laitella...

Muistin väärin :) en ostanut sitä Prismalta vaan Citymarketista. Mutta joo, se patruuna tulee sillon mukana ja sitä patruunaa saa vaihtaa sitten täytettyyn patruunaan (esim. cittarilla ja prismalla, sekä muissa jälleenmyyjäliikkeissä) kun entinen tyhjenee.

Alkuperäinen kirjoittaja ss <3:
Uudet patruunat maksaa noin 9 euroa/kpl ja yhdestä patruunasta tekee 50-70 litraa juotavaa, riippuen kuinka paljon hiilihappoa haluaa laittaa.

Entäs hanasta otettu vesi ja sähkö mitä siihen käytetään?
Litra hintaa pitää verrata eikä sitä paljonko siitä juotavaa saadaan.
Halvin limppari ei montaa kymmentä senttiä litralta maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja ss <3:

Entäs hanasta otettu vesi ja sähkö mitä siihen käytetään?
Litra hintaa pitää verrata eikä sitä paljonko siitä juotavaa saadaan.
Halvin limppari ei montaa kymmentä senttiä litralta maksa.

Vettä menee litra per pullo (sodastream-pullo) ja laite toimii täysin ilman sähköä :)
Meillä laite on maksanut itsensä takaisin jo monta kertaa.

Me ostettiin Tarjoustalosta, makso 49,90.

BTW, jos innostuu kuplittamaan kunnolla (10 painallusta, joka vastaa mun maun mukaan normi kivennäisvettä), on pH n. 4. Piti vähän rajoittaa, kun hampaat ei enää kiittäneet :(.

Yhteistyössä