Mistä halpa liittymä puhelimeen, jolla voi puhua ja surffailla netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löytyykö halpoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

löytyykö halpoja

Vieras
Minulla on nyt joku Saunalahden ikivanha liittymä, jossa perusmaksu 2 e/kk. Aina euron päivät on voimassa joka päivä eli päivässä puhelut maksavat maksimissaan euron. Nettiyhteys hitain mahdollinen ja sillä saa juuri ja juuri luettua sähköpostit vanhalla kännylläni. Puhelinlaskua minulla on kuukaudessa kympin verran.

Tarkoitus olisi ostaa uusi älypuhelin ja liittymäkin varmaan pitäisi siinä yhteydessä uusia. Löytyykö sellaisia yhdistelmiä, joissa on sekä puhelinliittymä että nettilittymä edullisesti. Joku 20 e/kk tuntuu turhan kalliilta. Samoin lapsille pitäisi hankkia edulliset liittymät. Nyt heillä ei ole ollut nettiä puhelimessa, vaan ovat käyttäneet vain kotona wifiä.

Käy kyselemässä tarjouksia operaattoreiden liikkeistä. Ne tuntuu olevan sellaista pöydänaluskamaa.

Kannattaa miettiä ja laskeskella, paljonko suunnilleen puhutte ja tekstaatte ja tuleeko tekstarit korvattua jollain whatsupilla tai vastaavalla älypuhelinta käyttäessä. Sen jälkeen on helpompi miettiä sopivaa vaihtoehtoa.

Meillä on lapsilla puhelut hinnaston mukaan ja rajaton netti älyluureissa, ei ollut hitain, mutta ei nopeinkaan, maksavat suunnilleen kympin kuussa + ne puhulet, joita on aika vähän. Toinen käytänössä soittelee vain muutaman äänipuhelun, tekstareita ja muita viestejä menee paljon.

Kannattaa tsekata https://www.sambamobile.com/puhelinliittyma/liittymatarjous/, sieltä löytyy hyviä diilejä. Itse löysin sieltä edullisen liittymän, jolla voi surffata netissä ilman huolta ylimääräisistä maksuista. Kaikki perusjutut, kuten netti ja puhelut, kuuluu pakettiin, niin on helppo pysyä budjetissa. Lisäksi on kiva tietää, että liittymä ei tee lovea lompakkoon ja silti saa hyvän netin ja puheminuutit. Jos etsit edullista ja toimivaa ratkaisua, kannattaa ainakin vilkaista.

Yhteistyössä