Mistä haaveilet tulevaisuudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut todellisia vaikeuksia nykyisin tuon kanssa, että mitä vielä, mikä olisi haaveeni....Toki monet tietävät, että mun määränpää on Haifa, sinne minut haudataan...mutta mitä siinä välissä?
Haluaisin Kapkaupunkiin tutustumaan ja viemään sinne osaamista, haluaisin takaisin Suzhouhun....voisin hyvin kiertää Intian tai mennä vuodeksi Brasiliaan samba oppiin....tai kiipeillä Andeilla. Taverna houkuttelee Toscanassa ja Tansanian touhut kiinnostaa.
Voisin kuvitella itseni PADIn tarhalle tai Abu Dhabin hotelliin.....vaihtoehtoja siis on vaikka muille jakaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22102948:
Mä ainakin aion toteuttaa haaveeni. Enkä aio odottaa eläkeikään saakka :)

Mä aion muutenkin tehdä töitä vain sen verran kuin on selviytymisen takia pakko, en varmasti suostu elämään työlleni kuten liian monet.. Enkä todellakaan suostu tekemään 70-vuotiaaksi töitä!

Mulla on ollut todellisia vaikeuksia nykyisin tuon kanssa, että mitä vielä, mikä olisi haaveeni....Toki monet tietävät, että mun määränpää on Haifa, sinne minut haudataan...mutta mitä siinä välissä?
Haluaisin Kapkaupunkiin tutustumaan ja viemään sinne osaamista, haluaisin takaisin Suzhouhun....voisin hyvin kiertää Intian tai mennä vuodeksi Brasiliaan samba oppiin....tai kiipeillä Andeilla. Taverna houkuttelee Toscanassa ja Tansanian touhut kiinnostaa.
Voisin kuvitella itseni PADIn tarhalle tai Abu Dhabin hotelliin.....vaihtoehtoja siis on vaikka muille jakaa....

Ihanan kansainvälinen haavemaailma :)

Ei meilläkään mitään nukuta, eikä varmaan vielä muutamaan kuukauteen, ja sitä muistaa ihan liian elävästi miten kamalat ne muutama ensimmäinen kuukausi on kun molemmat on olleet ihania kiljukauloja yöhuutajia (mutta tänään tulleen selityksen mukaanhan se johtuu siitä että on raskausaikana ja imettäessä harjoitettu aviollisia siveettömyyksiä..) mutta jostain kumman syystä se halu silti vaan alkaa nousta :D Ihan kauheeta..

Maatilahaaveesi kuulosti kovin tutulta, aika samansuuntaisia haaveilen minäkin, tosin pienempään on pakko tyytyminen kun menee muuten aivan yli budjetin, ei viitsisi kovin kauas kuitenkaan muuttaa :)

Heh, joo mä en kyllä jaksaisi kahta yöhuutajaa :D Että jos tuo esikoinen alkaisi pikkuhiljaa nukkumaan yönsä edes siedettävästi (mitä se ei nyt tasan vuodenikäisenä edelleenkään tee) niin sitten voisi vauvahaaveetkin taas nostaa päätään :) Hmm, mulla on tuo selitys mennyt ohi, täällä palstallako sellaista on puhuttu? :) Joo, meilläkin miehen kanssa jäänee tuo maallemuuttaminen haaveeksi, kun ei tuosta miehen työpaikasta voi kuitenkaan kovin kauas muuttaa.. ja saattaisi itseltä loppua paukut, jos olis pari kolme lasta, työ ja siihen päälle vielä kasa elukoita, se hevonenkin... voisi todellisuus olla vähän toinen, kuin mitä nyt osaa ajatella. No, mutta haaveissahan kaikki on aina helppoa, ihanaa ja täydellistä!

Laura: Joo se ketju oli joku uskonnollinen hömpötys jostain siveettömyydestä avioliitossa tms. Kilometrin mittainen teksti mitä ei jaksanut lukea, mutta missä pointti oli että lapsista tulee heikkoja, huutavia ja sairaalloisia jos raskausaikana tai imettäessä (tai ilmeisesti milloin tahansa muulloin kun lasta tehdessä) harrastetaan avioliitossa seksiä :D

Kuulostaapa eksoottiselta! Ja täytyy sano, että nämä sinun haaveesi sai kyllä minun haaveeni maatilalla hevosenpaskaa luomassa tuntumaan vähän... :ashamed: :laugh:

Laura: Joo se ketju oli joku uskonnollinen hömpötys jostain siveettömyydestä avioliitossa tms. Kilometrin mittainen teksti mitä ei jaksanut lukea, mutta missä pointti oli että lapsista tulee heikkoja, huutavia ja sairaalloisia jos raskausaikana tai imettäessä (tai ilmeisesti milloin tahansa muulloin kun lasta tehdessä) harrastetaan avioliitossa seksiä :D

No, johan selvisi tuonkin tytön huutamisten syyt :D ja me edes olla avioliitossa, se lienee sitten kaksinkertaisesti huutoa :laugh:

Joo, meilläkin miehen kanssa jäänee tuo maallemuuttaminen haaveeksi, kun ei tuosta miehen työpaikasta voi kuitenkaan kovin kauas muuttaa.. ja saattaisi itseltä loppua paukut, jos olis pari kolme lasta, työ ja siihen päälle vielä kasa elukoita, se hevonenkin... voisi todellisuus olla vähän toinen, kuin mitä nyt osaa ajatella. No, mutta haaveissahan kaikki on aina helppoa, ihanaa ja täydellistä!

Me ollaan päätetty (jo kauan sitten) että asuminen ja oleminen tulee ykkösenä. Pääasia on että viihtyy kotona ja saa mieluiten viettää siellä myös sitä aikaa jonkun verran. Ollaan aika hyvä kompromissiratkaisu löydetty ja nyt vaan odotellaan että päästään toteuttamaan :) En malta odottaa että pääsee pois naapurien ulottuvilta..

Kuulostaapa eksoottiselta! Ja täytyy sano, että nämä sinun haaveesi sai kyllä minun haaveeni maatilalla hevosenpaskaa luomassa tuntumaan vähän... :ashamed: :laugh:

Eihän se niin ole :) jokaisella on omat haaveensa ja yksikään haave ei ole toistaan parempia vaan kuvastaa meidän kaikkien erilaisuutta ja rikkautta :) Sinun haave on yhtä iso ja eksoottinen kuin minunkin. minä satun olemaan juureton ja hyvin janoinen näkemään ja kokemaan kaiken mahdollisen mikä maa päällään kantaa....

Me ollaan päätetty (jo kauan sitten) että asuminen ja oleminen tulee ykkösenä. Pääasia on että viihtyy kotona ja saa mieluiten viettää siellä myös sitä aikaa jonkun verran. Ollaan aika hyvä kompromissiratkaisu löydetty ja nyt vaan odotellaan että päästään toteuttamaan :) En malta odottaa että pääsee pois naapurien ulottuvilta..

Näin mekin ajatellaan :) Meillä on myös tarkoitus tässä tämän talven aikana muuttaa vähän väljemmille vesille, tuohon lähikuntaan ehkä. Kovin pitkiä työmatkoja kun ei meistä kumpikaan oikein tykkää ajella :( Mutta toisaalta emme kumpikaan tykkää asua kaupungissa, eli ehkä päästään johonkin sen kaupungin ja maaseudun välimaastoon, rauhalliselle omakotitaloalueelle :) paritalon puolikas olisi etsinnän alla, toivotaan että löytyy. Mutta nyt toivottelen sulle ja kaikille haaveilijoille hyvää perjantai-illan jatkoa! :)

Toivon että saan tehdä nykyistä työtäni (tai ainakin jatkaa samalla alalla, jos ei samassa paikassa) vielä hamaan tulevaisuuteen, sillä pidän työstäni. Haluaisin voida työskennellä sen verran, että raha riittää elämiseen ilman suuria taloushuolia, mutta että työltä jäisi myös vapaa-aikaa. Haluaisin matkustella miehen ja lasten kanssa, elää mukavaa arkea, ehtiä liikkua jne. Toivoisin että miehelläkin olisi tulevaisuudessa mieluisa työ. Ja salainen haaveeni on, että saisimme vielä lisää lapsia...joskus :)

Hoitaa lapset kotona. :) Haluan, että ollaan onnellinen perhe, toisillemme hyvin läheisiä. Suurin haaveeni on ollu saada oma perhe, ja nyt se on toteutumassa. :) Ois ihanaa, jos järjestyis niin ettei miehenkään tarvis käydä töissä, saatais puuhailla ihan omiamme.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä