Mistä Goretex vk-kengät koossa 36?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eskarilaisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eskarilaisen äiti

Vieras
Pojalle siis koon 35 goretex välikausikengät pienet ja ainakaan Vikingiltä (tätä merkkiä käytetty) loppuu koot tuohon numeroon 35. Mistä ja minkämerkkiset kengät hankin!?

Niin just toista merkkiä, mutta mikä olis vastaava? Ja aikuisten puolella pitää vissiin suunnata sitten naisten hyllylle, koska miesten koot alkaa numerosta 41. Tai näin ainakin Prismassa. Mutta nuo naisten kengät ainakin meidän Prismassa oli niin naisten näköisiä ettei oo kiva pojalle sellaisia laittaa tai hinta niin suolanen että parin kuukauden käytölle tulee hintaa 100 euroa!

Onhan noita merkkejä vaikka kuinka. Itse ostin pojalle Eccon kengät talvea varten, niitä mun mielestä siellä Prismassa oli isompiakin kokoja poikien puolella. En niin tarkkaan katsonut kun meillä on vasta koko 32 käytössä. Maksaahan kengät, varsinkin jos niiden on oltava nimenomaan goret, sille ei voi mitään. Jos joku edullisempi kelpaa niin nyt on ainakin Cittarissa tarjouksessa jotain kosteussuojattuja vk kenkiä. Katso myös netistä eri kauppoja (muista tullimaksut EU alueen ulkopuolelta).

Talvikengät on eri asia kuin välikausinilkkurit mitä nyt tarvisin syksyksi pojalle.
Oon jo selaillu eri kauppojen nettisivuja ei oikein löydy mitään vastaavaa eli goretex ja vähän korkeampi nilkka niin että olisi koossa 36 ja poikien värissä. Ja en osta kenkiä nettiliikkeistä. Aina täytyy käydä kokeilemassa liikkeessä että ovat varmasti sopivankokoiset.

Merkeistä vielä että omalla pojalla oli 34 tai 35 kokoiset Adidaksen goretex varsikengät ja ne löytyivät ihan Prismasta urheiluosastolta (kohdasta lasten ja nuorten jalkineet).

Yhteistyössä