Mistä erottaa onko kova patti paise vaiko sellainen kovettuma joka tulee jos hinkkaa ihot yhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
exällä tuli sisäreisiin sellaisia punaisia ja tosi kipeitä patteja kun reidet hinkkasivat yhteen. Nyt mulla on takapuolessa tuollainen patti, oletin sen olevan paise kun oli vähän kipeä, tänään siihen ei kuitenkaan ole yhtään sattunut :o on tuolla alapäässä sellaisessa kohdassa peppuvaon vieressä, että kokoajan hinkkaa toiseen pyllypuoliskoon :/ Mistä erotan, onko se paise vaiko tuollainen hinkkauspatti??
yritin puristaa josko tänään jo tulis jotain ulos, mutta ei tule, keskiosa on muuttunut sellaiseksi kiiltäväksi

Jos kovasti on kipeä niin käy näyttämässä lääkärille ja jos se on paise niin antavat antibiottikuurin ja jos se on puhkaisuvalmis niin puhkasevat ja siten helpottaa huomattavasti kipu =)

mullakin on pieni kiiltävä ja kova patti pimpan yläpuolella oon koht 11 enkä tiiä mitä teen se on ollu noin4 päivää oikeest en haluu et kukaan puhkasee sitä oiukeesti muauttakaa mua pelotaa PS.mulla ei oo kuukautiset viielä alkanut.

Yhteistyössä