mistä edullisia vaunuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aino

Vieras
laitoin eilen viestiä enkä löydä nyt sitä viestiä mistään =( koitin haullakin etsiä niin koitetaanpa uudestaan

etin siis joko vaunuja/tai yhdistelmiä maximi hintaraja 100e

oon jättänyt seinille ilmoituksia,kolunnut kirppiksiä ym mutta ei vaan löydy.
huuto-netistäkin kun joskus löytyy jotkut kivat niin menee multa ohi.
tai matkahuolto kuluja pyydetään n.40e =(

En nyt osaa sanoa, mutta useesti on ihan annetaan -palstoillakin kohtuukuntuisia menopelejä. Ei muuta kuin kirpparipalstoja selailemaan.

Mä ostin mökille vaunut 40e, brion vanhemmat yhdistelmät. Olisi niillä voinut kotivaunuinakin ajella, jos olisi ollut rahasta tiukkaa. Juu, ostosta on nyt 3v ja kahden lapsen ajan olleet meillä käytössä ja vieläkin pelittäää hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
vaikee uskoo etteikö jostain kirpparilta jotkut rohjot löytys alle sataseen.
missä päin asutte ?

se onkin kun ei nyt tarvi olla uudet eikä niin huikeet kunhan eteenpääsee eikä nyt ihan mitään 80 luvun vaunuja mutta kunhan vaan ehjät ois.

yhdet emmanguet (miten se kirjotetaan) ois ollu 80e mutta kun en ostanut heti niin seuraavana päivänä oli jo mennyt.

kaikki kaupanseinät,neuvolan ym koluttu.

savossa asun

Mä kiljuisin riemusta jos saisin noista abc-design vaunuista 100 euroa sitten kun ensi kesänä aion niistä luopua. Olen ne huutiksesta ostanut ja olivat jo myyjällä käytetyt. Toimivat ja siistit,mutta ei ihan tän päivän tyyliä. Joka ei tyyliä kaipaakaan saa niistä mainiot menopelit vaikka mökille, parvekkeelle tai mummilaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kiljuisin riemusta jos saisin noista abc-design vaunuista 100 euroa sitten kun ensi kesänä aion niistä luopua. Olen ne huutiksesta ostanut ja olivat jo myyjällä käytetyt. Toimivat ja siistit,mutta ei ihan tän päivän tyyliä. Joka ei tyyliä kaipaakaan saa niistä mainiot menopelit vaikka mökille, parvekkeelle tai mummilaan.

et ennen kesää meinaa luopua? laskettu aika kesällä =)

onhan tässä aikaa mutta haluaisin tuon isoimman hankinnan pois päiväjärjestelystä
syksystä asti tiiviisti kattellu mut ei viä tärpännyt.

huomenna taas kattelee oisko tullu uusia ilmotuksia + kirppikset

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

et ennen kesää meinaa luopua? laskettu aika kesällä =)

onhan tässä aikaa mutta haluaisin tuon isoimman hankinnan pois päiväjärjestelystä
syksystä asti tiiviisti kattellu mut ei viä tärpännyt.

huomenna taas kattelee oisko tullu uusia ilmotuksia + kirppikset

Sä olet siis Savosta? Mä olen turhan kaukana, tulee postareita. Myyn kesällä vasta siksi että sillon saan ne ulkona painepesurilla pestyä... :D Kankaita kun ei saa irti ja ovat hieman hiekassa käytön jäljiltä.

Miksi te mammat ette tilaa vaunuja netistä esim. saksasta? Saatte ihan samoja merkkejä tilattua kuin suomessa saa kaupoista, mutta puolet halvemmalla, ja rahtikulut ei oo mitään sinnepäinkäään mitä suomessa. Itse ajattelin ainakin tehdä näin muutaman viikon kuluessa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan vinkkinä:
Miksi te mammat ette tilaa vaunuja netistä esim. saksasta? Saatte ihan samoja merkkejä tilattua kuin suomessa saa kaupoista, mutta puolet halvemmalla, ja rahtikulut ei oo mitään sinnepäinkäään mitä suomessa. Itse ajattelin ainakin tehdä näin muutaman viikon kuluessa. :)

Kerro ihmeessä, mistä saa Saksasta vaunut postikuluineen alle 100e :)

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Mitähän maksaa lähettää matkahuollon kautta? Meinaan mulla olis joutilaat vaunut, tummansiniset Brio Novat, ostettu 2004.

mikä sulla on pyynti hinta??

en tiä itekkään noista matkahultokuluista mutta mitä noita huuto-net ilmoituksia katteltu niin on vaihdellu n. 17-40e välillä.

monessa kyllä n. 20 hujakoilla (niissä vähäsissä mitä ite oon nähnyt) monessa ei hintaa edes ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vix:

mitä maksaa saksalaiset vaunut??

ite en kuitenkaan uusia tarvitse sillä tämä on meidän viimeinen vauveli =)

Alkuperäinen kirjoittaja savolainen:
Entä finnkids.net tai kuopionkirppari.fi, Savolaisten markkinat Savon Sanomissa, Tarakka Kaupunkilehdessa. Laita ilmoitus, jossa ostat...

tarviikin nuo kurkata. savonsanomia ei meille tuu mutta varmaan kerran kuukauteen oon anoppilassa kolunnu vanhoja lehtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vix:

En väittänyt että saisi alle 100e vaan kysyin ylipäätänsä mammoilta (en vain tältä yhdeltä) että miksi ei ole ajateltu tällaista vaihtoehtoa, kun näitä vaununhintoihin liittyviä aloituksia täällä on joka päivä.

Yhteistyössä