Mistä edullisesti liukuovet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin näyttää olevan kallista!! Ikeasta sais edullisesti rungot ja ne sisällöt mitä nyt haluaakin mut onks siellä liukuovia ja minkä hintasia, en nettisivuilta löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu mistä päin haet?;18936088:
Oulun lasipalvelu on edullinen paikka. Saa kolmet ovet siihen mitä esim. Topi keittiöltä yhdet.

Paitsi että nykyään käy niin että huijaavat lopulta sinulta kolmesta ovesta yhdeksän hinnan.
Kokemusta tällaisesta! Jotain siellä on tapahtunut verrattuna entiseen, palvelu on ala-arvoista, sovitut hinnat eivät pidä, yms. En suosittele enää!

Myös itse kiertäisin Oulun Lasipalvelun kaukaa, mikäli asiakaspalvelu on yksi kriteeri. Uskon että muut paikat ovat kiinnostuneet asiakkaistaan ko. puljua enemmän.

Olen saanut aina ja nykyäänkin mitä parhainta palvelua Oulun Lasipalvelusta. Hinnat ja toimistusajat ovat olleet sovitut. Ehkä se on aik. kirjoittajalla peiliin katsomisen paikka. Suosittelen lämpimästi!

Minä olen asioinut useaan otteeseen nyt taloremontin aikaan siellä ja olen ollut tyytyväinen. Selvittävät aina aina suunnitelmien mukaisen hinnan ja tarjoavat sitten edullisempaa / parempaakin. Monia säästöjä tullut projektin aikana, kun on järkeistetty noita alkuperäisiä suunnitelmia.

Täysin amatööriporukkaa, tuotteiden toimitusajat heittää kuukausilla, laskutetaan asiakasta omista unohduksista, ei tiedetä alihankkijoihin liittyviä vastuukysymyksiä...mitähän vielä?

Itse ainakin tulen kokemukseni perusteella tekemään kaikkeni, etten ohjaa tuohon puljuun yhtään ainoaa asiakasta. Samoin alihankkijan toimet kyseenalaistan, viimeistään sitten oikeudessa valalla saa sen "oikean totuuden", oletan ainakin?

Hei

Verkkokaupasta www.sisustalasilla.fi saat liukuovi toteutuksen kaapistoon edullisesti. Heillä useita profiili ja värivaihtoehtoja. profiilikin saatavissa alumiinisena.
Paras vaihtoehto jonka olen löytänyt komeroprojektiimme.

Moro,

katselin paljon alan sivustoja, ja löysin www.liukuovitukku.fi verkkokaupan, Kirenan ovia myyvät ja pääsin itse suunnittelemaan sopivat ovet. Parissa viikossa sain ovet Turkuun, todella edullista oli!

Googlaaminen on menettänyt mielekkyyden. Tuloksiksi tulevat ne firmat jotka maksavat googlelle mainoseuroja eniten eikä osuvimmat tulokset. Etsimme edullisia liukuovia, vasta tämä keskustelupalsta toi vastauksia, googlaaminen ei. Good by kuukkeli!

Yhteistyössä