Mistä edullisesti isot kevyttoppahousut yhdeksi talveksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen kirjoittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuperäinen kirjoittaja

Vieras
Ongelman nimi on se, että en pääse nyt talvella oikein kunnon kävelylenkeille, koska mulle mahtuu vain yhdet kankaiset 'työhousut' jalkaan ja niissähän ei tarkene pitkään pakkasessa, eivätkä luonnollisestikaan ole edes lenkkihousut. Housujen koko on 46-48.

Muitakaan housuja en nyt osta isoa kokoa. Näillä yksillä on pärjättävä, kunnes pienemmät housut mahtuu taas jalkaan. Vaatekaapin perällä on kyllä 2 kpl 44 koon housuja ja varmaan 100kpl (liiottelen, mutta melko totta) 38 koon housuja.

Mietin tässä, että jos nyt kumminkin ne lenkkihousut jostain löytyisi 5-15e voisinkin ostaa. Mitään 50-200e housuja en viitsi ostaa kokoa 48, kun ne tyyliin jo 2 kuukaudessa olisivat liian löysät lenkkeilyn alettua ja pitäisi ostaa jo 44-46 vastaavat. Tajuatteko ongelman? Eli vinkkejä, linkkejä edullisiin ulkoliikuntahousuihin, jotka kestää myös -20 pakkasen, mistä?

Tokmanni myy parilla kympillä toppahousuja. On isojakin kokoja. En oikein ymmärrä ongelmaa. Kirppikset ja nettipalstat on housuja täynnä. Vähän tekosyyltä kuulostaa.

Tokmanni myy parilla kympillä toppahousuja. On isojakin kokoja. En oikein ymmärrä ongelmaa. Kirppikset ja nettipalstat on housuja täynnä. Vähän tekosyyltä kuulostaa.

Käyn itse kirppiksillä viikottain, on nimittäin eräs vanha 'lempiharrastukseni'. Kirppiksissä täällä päin on vain se ongelma, että kaikki siellä myytävät vaatteet ovat enimmäkseen kokoa 38 maksimissään jos tuuri käy löytyy kokoa 40-42. Asun pienellä paikkakunnalla. Noh, ehkä joku nettikirppis sitten. Mikä nettikirppis voisi olla hyvä? Mulla ei ole kokemusta nettikirppiksillä shoppailusta. Tokmannia voisi myös käydä katsastamassa.

Tokmannia minäkin ehdotan. Tai Anttilaa, sieltä ostin isoa kokoa olevat toppahousut 19 eurolla (oli siis ihan normaalihinta) pari vuotta sitten. Ei niiden mitkään paksut tarvitse olla, jos sinulla on vaan jotkut sopivan kokoiset pitkät kalsarit mitkä menee päälle, silloin pärjää kyllä siinä -20 asteessakin.

Citymarketin miestenosastolta. Siis miesten urheiluosastolta!

(oon tutkinut sen läpikotaisin etsiessäni turhan hoikalle esikoiselle pöksyjä)

Mulla on tosi paksut reidet, mutta suhteessa kapea vyötärö ja miehet on tunnetusti kapeareisiä pallomahoja isoissa koissa :D Eli ei oikein käy mulle. En viitsi kumminkaan köyttää vyöllä itseeni 10 kokoa liian isoja housujakaan, jotta mahtuisi ehkä reisistä :D

[QUOTE="jep";30644977]Tokmannia minäkin ehdotan. Tai Anttilaa, sieltä ostin isoa kokoa olevat toppahousut 19 eurolla (oli siis ihan normaalihinta) pari vuotta sitten. Ei niiden mitkään paksut tarvitse olla, jos sinulla on vaan jotkut sopivan kokoiset pitkät kalsarit mitkä menee päälle, silloin pärjää kyllä siinä -20 asteessakin.[/QUOTE]

Yhdet pitkät kesäleggarit mulle mahtuu <3 Ne kävisivät toppahousujen alle. 20 e on minusta jo liian kallis. Oon melko köyhä. Voisi anttilankin silti katsastaa, jos olisi jotain tarjouksia.

Yhteistyössä