H
"hamsteri"
Vieras
Heissan. Miten uusi bloggaaja voi saada blogilleen lukijoita/tutustujia? Bloggerissa ei ole edes mitään kategoriajakoa tai hakua, jolla voisi etsiä kiinnostavia blogeja. Miten kukaan löytää blogini?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aloitin blogini kannustamaan itseäni projektissa, ja haluan silel lukijoita auttamaan projektin toteutumisessa, sekä konkreettisesti että henkisesti. En kuitenkaan halua tehdä sitä naamallani esim. Facebookissa, sen verran nolottaa bloggauksen aihe, etten sitä halua suoraan tutuille mainostaa.Heippa bloggaajat. Kertokaa mulle minkä takia joku haluaa pitää blogia. Tämä ei ole mikään vittuilu-kysymys vaan ihan vakavissaan kysytty. Mikä saa motivoitumaan kertomaan omista asiostaan ventovieraille? Ja miksi blogilla pitää olla lukijoita? Eikö voisi riittää että on saanut itsestään ulos ne asiat mitä on halunnut tuottaa, vähän niinkuin tyyliin: "maalaanpa nyt omaksi ilokseni taulun"?
Tiedän, tyhmiä kysymyksiä, mutta olisin kovin iloinen jos valaisisitte hieman ymmärtämätöntä.
Heippa bloggaajat. Kertokaa mulle minkä takia joku haluaa pitää blogia. Tämä ei ole mikään vittuilu-kysymys vaan ihan vakavissaan kysytty. Mikä saa motivoitumaan kertomaan omista asiostaan ventovieraille? Ja miksi blogilla pitää olla lukijoita? Eikö voisi riittää että on saanut itsestään ulos ne asiat mitä on halunnut tuottaa, vähän niinkuin tyyliin: "maalaanpa nyt omaksi ilokseni taulun"?
Tiedän, tyhmiä kysymyksiä, mutta olisin kovin iloinen jos valaisisitte hieman ymmärtämätöntä.
Heippa bloggaajat. Kertokaa mulle minkä takia joku haluaa pitää blogia. Tämä ei ole mikään vittuilu-kysymys vaan ihan vakavissaan kysytty. Mikä saa motivoitumaan kertomaan omista asiostaan ventovieraille? Ja miksi blogilla pitää olla lukijoita? Eikö voisi riittää että on saanut itsestään ulos ne asiat mitä on halunnut tuottaa, vähän niinkuin tyyliin: "maalaanpa nyt omaksi ilokseni taulun"?