Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dii:Siittä ku mä halusin baariin mut mies ei. Vai mitä tarkoitit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Dii:Siittä ku mä halusin baariin mut mies ei. Vai mitä tarkoitit?![]()
En mä tiedä itekään mitä tarkotin :ashamed:
Tuo on kyllä tiukka väittelyn aihe =)
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:..ja olenko mä taas ollut väärässä, kun väitin, että ristiseiskassa saa huijata? Eihän mun oo pakko laittaa jotain korttia pöytään vaikka mulla oliski?
Ehkä se panttaaminen ei hyödytä mua, mut ei kai se nyt PAKKO voi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Dii:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Dii:Siittä ku mä halusin baariin mut mies ei. Vai mitä tarkoitit?![]()
En mä tiedä itekään mitä tarkotin :ashamed:
Tuo on kyllä tiukka väittelyn aihe =)
No mä lähin baariin, mies jäi kotiin ja haki mut baaristaMies juo tosi vähän, että sen takia ei halunnut.. Mut joo
![]()
Tota mä en just tajuu.. Jos on vaikka viisi pelaajaa niin mistä kukaan tietää, että just mulla on se joku kortti ja nyt mä en sitä laittanutkaan. Tai selviäähän se tietty jossain vaiheessa. Niin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja asdfa:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:..ja olenko mä taas ollut väärässä, kun väitin, että ristiseiskassa saa huijata? Eihän mun oo pakko laittaa jotain korttia pöytään vaikka mulla oliski?
Ei tarvitse, jos sinulla on jotain muuta mitä laittaa. Eli saa pantata, mutta jos kädessä on vain yksi kortti joka käy, niin se on pakko pistää tahi tulee sakkopisteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Tota mä en just tajuu.. Jos on vaikka viisi pelaajaa niin mistä kukaan tietää, että just mulla on se joku kortti ja nyt mä en sitä laittanutkaan. Tai selviäähän se tietty jossain vaiheessa. Niin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja asdfa:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:..ja olenko mä taas ollut väärässä, kun väitin, että ristiseiskassa saa huijata? Eihän mun oo pakko laittaa jotain korttia pöytään vaikka mulla oliski?
Ei tarvitse, jos sinulla on jotain muuta mitä laittaa. Eli saa pantata, mutta jos kädessä on vain yksi kortti joka käy, niin se on pakko pistää tahi tulee sakkopisteitä.
Mä en siis halua enkä yritä huijata, mutta en ole vaan ymmärtänyt, että se on huijausta, jos panttaa..Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Tota mä en just tajuu.. Jos on vaikka viisi pelaajaa niin mistä kukaan tietää, että just mulla on se joku kortti ja nyt mä en sitä laittanutkaan. Tai selviäähän se tietty jossain vaiheessa. Niin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja asdfa:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:..ja olenko mä taas ollut väärässä, kun väitin, että ristiseiskassa saa huijata? Eihän mun oo pakko laittaa jotain korttia pöytään vaikka mulla oliski?
Koska peli perustuu sille oletukselle, että pelataan sääntöjen mukaan. Jos yksi huijaa, se vie ilon kaikilta muilta. Varsinkin jos huijari sattuu voittamaan, niin se voitto tuntuu vielä vääremmältä. Totta kai se paljastuu. Meillä loppuu pelaaminen siihen paikkaan jos joku uskaltaa ryhtyä huijaamaan. Eli kun serkkujen kanssa pelataan, me jätetään raa'asti huijaajat ulos seuraavasta kierroksesta. Ja vahingostakin sakotetaan, tosin ihan pisteitä antamalla ja moittimalla.