Mistä 300e laina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni laina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni laina

Vieras
Me tarvittais vaan ton verran lainaa mutta mistä sellaisen sais kun ei pankistakaan tollasia summia kai lainata vaan vähintään 1000e.. :( Ainaki nordeassa mun tietääkseni ja tarvisin sen jo sunnuntaihin mennessä tai siis huomenna kai kun on viimenen arkipäivä. Mitään pikavippejä en halua ottaa

Visaa ei oo ja toi nordean joustoluotto oli just se mitä tarkotin mutta sitä saikin 400e vähintään, en vaan haluis ottaa yhtään ylimääräistä ja sit siinä on se että mä todellakin tarviin sen kuun loppuun mennessä ja kun ne ei maksa viikonloppuna niin jos se ei tuu huomenna niin siitä ei oo mitään hyötyä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Visaa ei oo ja toi nordean joustoluotto oli just se mitä tarkotin mutta sitä saikin 400e vähintään, en vaan haluis ottaa yhtään ylimääräistä ja sit siinä on se että mä todellakin tarviin sen kuun loppuun mennessä ja kun ne ei maksa viikonloppuna niin jos se ei tuu huomenna niin siitä ei oo mitään hyötyä :(

No soita nyt sinne pankkiin ja kysy. Hyvinkin voivat järjestää asian viikonlopuksi, ja nostat minimin ja maksat ylimääräiset saman tien pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no nosta se 400 ja maksa 100 e heti maanantaina takaisin ei kai se nyt yhteen 100 euroon kaadu jos joudut lainaa kumminkin ottamaan

Yhteistyössä