sulla on sama postinumero kuin mulla 8vuotta sitten. Nykyään on 00710Alkuperäinen kirjoittaja nuhanenä:postinumeroo kiitos 05820
Mie oon just muuttanut tänne Seinäjoelta. Hyvältä kaupungilta tuntuuAlkuperäinen kirjoittaja Terkkuja Hyvinkäälle!:00810
Varmasti on kiva paikka lapsiperheen asua! Itse lähdin sieltä (syntymä- ja kotikaupungistani) 10 vuotta sitten opiskelemaan +töihin muualle, ja tänne jään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mie oon just muuttanut tänne Seinäjoelta. Hyvältä kaupungilta tuntuuAlkuperäinen kirjoittaja Terkkuja Hyvinkäälle!:00810
Varmasti on kiva paikka lapsiperheen asua! Itse lähdin sieltä (syntymä- ja kotikaupungistani) 10 vuotta sitten opiskelemaan +töihin muualle, ja tänne jään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mie oon just muuttanut tänne Seinäjoelta. Hyvältä kaupungilta tuntuuAlkuperäinen kirjoittaja Terkkuja Hyvinkäälle!:00810
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:06660
en mä siellä, tuo vaan kuulostaa sopivaltaAlkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:06660
Turkin piäkaupunki Ankara !
Millos sää noi kauas oot muuttanu?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä siellä, tuo vaan kuulostaa sopivaltaAlkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:06660
Turkin piäkaupunki Ankara !
Millos sää noi kauas oot muuttanu?
Taidetaan olla naapureitaAlkuperäinen kirjoittaja Terkkuja Hyvinkäälle!:00810