Missä vika ja apua seksittömyyteen

Asiasta taitaa olla tuolla olla ketjuja jo muutenkin, mutta aloitan silti nyt oman.

Ongelma on se, että emme harrasta enää juuri seksiä. Tai siis mieheni haluaisi mutta jostain syystä minä en.
Olen ennen ollut aktiivinen ja halunnut useinkin seksiä. Nyt ei sitten jostain syystä tee vaa mieli, tai välillä tekeekin mutta jokin sanoo vaan että ei.

Mies aloitti reissu hommat ja sen kautta seksikin on vähentynyt. On tuntunut että se on jokin pakko harrastaa seksiä ku toinen tulee reissusta kotia..tai jotain.
En siis tiijä olisiko tuolla reissu hommalla jotain tekemistä asian kanssa.

Olen itse koittanu paljon miettiä syitä siihen miksi ei tee mieli, en haluaisi olla pihtari. Tilanne turhauttaa ihan yhtälailla minua kuin varmasti toista puoliskoa.

Mieheni on hieman ylipainoinen ja pyöreä, en haluaisi ajatella että se olisi syy siihen ettei tee mieli.

Olen aikoinaan seurustellut miehen kanssa joka pihtasi, meni yli kolme kuukautta seurustelun aloittamisesta kun päästiin ees asiaan.. että tiedän miltä tuntuu olla se toinenkin osapuoli.

Ajattelen kuitenkin että ei seksiä pitäisi säälistä antaa vaan että halu pitäisi olla molemmin puolinen, eikä vaan joku tylsä rutiini ja pakonomainen juttu.

Mistä siis löytää semmoinen kipinä seksiin, että sitä oikeasti tekisi mieli?
Vai onko kumppani vain väärä?

:eek:

rakastaa ja rakastella itseäsi sieltä se kipinä löytyy eli siis ens reissun ajan eiku hihat heilumaan B) en sitten tiedä toimisiko teillä mutta eihän se kokeilu mitään maksa =) ja voihan se olla kivaakin ;)

Meillä on pitkään tuskailtu miehen haluttomuuden kanssa ja nyt vihdoin mies sai aikaiseksi tilata ajan seksuaaliterapiaan jonne päästään ensi viikolla. Toki tuntuu välillä ettei nappaa yhtään, tuntuu tyhmältä jonnekin terapiaan mennä kun eihän mulla moisia ongelmia ole! Mutta kai se on mentävä, en tiedä onko apua vai ei, toivottavasti on, mutta tuskin siitä haittaakaan on.

Ket
Telkkarissa tuli ihan äskettäin ohjelma vastaavanlaisesta ongelmasta.
Mielestäni ihan hyviä neuvoja oli:
- molempien piti joka päivä sanoa toiselle jotain positiivista - miksi rakastaa häntä. Piti ihan soittaa päivän aikana, silloin kun tietää ettei toisella ole kovin kiireistä, ja kertoa se.
- Miehelle ohje: vasta 10 minuutin jälkeen saa koskea naisen häpyalueelle/klitorikseen. Koska naisen lämpeneminen kestää kauemmin. Erogeenisia alueita on joka puolella vartaloa, mistä löytyykään parhaat paikat?
- Naiselle annettiin vinkkejä peniksen käsittelyyn. Niitä en lähde tässä toistamaan. =)
- Molemmille ohje: tutki (explore) kumppanin vartaloa kuin näkisit sen ensimmäistä kertaa. Löytyykö jostain jotain uutta? Uusi syntymämerkki? Uusi ryppy rinnan alla? :LOL:

Lähtötilanne oli: ei lainkaan seksiä kolmeen kuukauteen.
Lopputulos: joka päivä!
Hämmästyttävä muutos :D

Meilläkin on vähän samanlaista ongelmaa. Vauva imee minusta kaikki mehut ja mies kärsii puutetta. Ja puutetta kärsivä mies ei kai halua "häiritä", tai sitten on muuten vain niin puutteessa, että keskittyy vain siihen "olennaisimpaan" jumputukseen ja omaan itseensä. Ei ole ainakaan vielä auttanut vaikka koetan sanoa että jotain muutakin voisi. Asiaa ei tietenkään auta se, että itsellä seksi on viimeisimpänä mielessä, ja "pitäisi" jotenkin itsekin tehdä jotain että saisi itsensä vähän enemmän lämpenemään asialle.

Alkuperäinen kirjoittaja jakepake:
rakastaa ja rakastella itseäsi sieltä se kipinä löytyy eli siis ens reissun ajan eiku hihat heilumaan B) en sitten tiedä toimisiko teillä mutta eihän se kokeilu mitään maksa =) ja voihan se olla kivaakin ;)
ja tämä pitää myös naisen täysin paikkansa! kun oppii rakastelemaan itsensä kanssa, alkaa omaa miestäänkin tekemään mieli. niin se vaan menee!

Kuten tuolla toisaalla totesin:
Toisilla halut on 0, toisilla jotakin muuta. Sitä ei terapiat muuksi muuta.
Onko ne omat "halut" sitä, että "pitää haluta"? Siksikö ajattelet asiaa?

Turhat löpinät pois tästä välistä - paras olisi molemmille se, että kumpikin saisi omien halujen tasalla olevat kumppanit.
Kun toinen haluaa ja toinen ei, niin veikkaan vahvasti, että se haluava puoli ajattelee syrjähyppyä tai lähtöä - vuosi vuodelta enemmän.

Yhteistyössä