Missä vaiheessa raskautta nännipihat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tiedä miten yleensä, mutta mulla ainakin nännipihat on jo levinneet hurjasti, tummuneet eivät sentään vielä. Ja sitten niihin on ilmestynyt semmosia kummia tummempia "pahkuroita". En uskalla puristaa, kun eivät edes finneiltä näytä. Oletan että tää on normaalia?

ei ne vaalene enää koskaan. mulla viä tummeni epätasaisesti ja oon aatellu josko menis tatuoijalla käymään tummentamassa sen..nännipiha ei ole erityisen suuri nyt ja viimeisestä on aikaa 7kk

En muista koska tummeni, olisko ollut jotain rv 10 paikkeilla. Vaaleni pikku hiljaa. Nyt imetyksen loputtua ja pojan ollessa 1 v ihan normi väriset, mutta mihin mun tissit HÄVISI :D :D

mulla ne ei oo tummunu vieläkään ja kaks lasta oon tehny. eikä ne myöskään kasvanu kummosesti, max. 0,5cm halkasija levis ja nännitki on yhtä pienet ku ennen lapsia. mutta kyllä ne roikkuu ku ajokoiran korvat ja täytettä on suunnilleen yhtä paljo ku niissä korvissa, joten kyllä niille jotain on tapahtunu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rv14:
Mä en tiedä miten yleensä, mutta mulla ainakin nännipihat on jo levinneet hurjasti, tummuneet eivät sentään vielä. Ja sitten niihin on ilmestynyt semmosia kummia tummempia "pahkuroita". En uskalla puristaa, kun eivät edes finneiltä näytä. Oletan että tää on normaalia?

Niitä pahkuroita mulla on nyt ei-raskaanakin, ne on jotain moghtomeryn rauhasia tai vastaavia ja huolehtii nännin rasvoittamisesta, että ei kuivu ja halkeile.

Mulla menossa rv 39+2, eikä mitään tietoa nännipihojen tummumisesta. Eivätkä ole juurikaan levinneetkään. Rinnat on kyllä turvonneet muuten ja esimaitoa tihkuu.

Yhteistyössä