Missä vaiheessa raskautta aloit voimaan pahoin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
mie
Het kohta kun lussasin ts. en ehdi testiä tehdä kun kk pitäis alkaa niin niillä tienoin alkaa pahoinvointi. Kaikissa neljässä tapauksessa : ) Mut toisilla ei tuu olleknkaan..
 
Helpottavat pahoinvointia huomattavasti,näitä saa Helsingin kauppatorin apteekista.
Esikoisesta oksensin solkeenaan ja olin tiputuksessa,Nyt rannekkeita käyttäess'ä ei ole tullut ylös mitään mutta pientä kuvotusta kyllä. Mutta jos rannekkeet pois niin tilannne pahenee. :x :/
 
vieras
Siis tarkoitan, että kuinka suurella todennäköisyydellä niistä voi saada apua? Itsellä kaksi kaameaa raskautta; pahoinvointi/oksentelu alkanut molemmisssa viikolla viisi ja sitä onkin sitten kestänyt lähes loppuun asti. Mitkään kikat tai konstit tai lääkkeet eivät oloa parantaneet pätkääkään. Kolmatta olisi kiva suunnitella, mutta pää ei kestä 9 kk:n "paskatautia"

Alkuperäinen kirjoittaja Puhuri:
Helpottavat pahoinvointia huomattavasti,näitä saa Helsingin kauppatorin apteekista.
Esikoisesta oksensin solkeenaan ja olin tiputuksessa,Nyt rannekkeita käyttäess'ä ei ole tullut ylös mitään mutta pientä kuvotusta kyllä. Mutta jos rannekkeet pois niin tilannne pahenee. :x :/
 
vieras
Muistelen, että joku gynykologi olis joskus puhunu, että tuosta inkivääristä ois ihan tutkittua tietoa, että se helpottaa raskauspahoinvointia.
Akupunktiosta en ole kuullu, mutta mitä vaan oisin valmis ollu kokeilemaan, jos ei toi inkiväärikapselit olis auttanu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis tarkoitan, että kuinka suurella todennäköisyydellä niistä voi saada apua? Itsellä kaksi kaameaa raskautta; pahoinvointi/oksentelu alkanut molemmisssa viikolla viisi ja sitä onkin sitten kestänyt lähes loppuun asti. Mitkään kikat tai konstit tai lääkkeet eivät oloa parantaneet pätkääkään. Kolmatta olisi kiva suunnitella, mutta pää ei kestä 9 kk:n "paskatautia"

Alkuperäinen kirjoittaja Puhuri:
Helpottavat pahoinvointia huomattavasti,näitä saa Helsingin kauppatorin apteekista.
Esikoisesta oksensin solkeenaan ja olin tiputuksessa,Nyt rannekkeita käyttäess'ä ei ole tullut ylös mitään mutta pientä kuvotusta kyllä. Mutta jos rannekkeet pois niin tilannne pahenee. :x :/
[/quot

AUTTAVAT TODELLA!!! Olen kokenut sen kamaluuden ja siksi etsin konstia pahoinvointiin.Sain vinkin Amerikassa asuvalta suomalaiselta.
Nyt jos ei näitä ranteissa olisi niin tosi heikosti voisin.Olen olluthetken ilman esim suihkussa ja heti alkaa tuntua siltä,että äkkiä takasin.
Katso Helsinkin Kauppatorin apteekin nettisivuilta myyvät myös postitse.
 
Kinderi
Alkoi heti kun vko 6 alkoi, nyt ollu pari helpompaa päivää (7+3) tosin ne ei ole ollut peräkkäisinä päivinä. Aamut ollu ihania mutta sitten alkaa koko päivän yökötys joka tunti täytyy syödä
 

Yhteistyössä