Missä vaiheessa pitää lähteä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuvittelin olevani onnellisessa suhteessa kunnes selvisi että mieheni on pettänyt minua pidemmän aikaa jo ennen kuin menimme naimisiin tai saimme lapsia.

Kaiken tämän paskan selviämisen jälkeen olen menettänyt kokonaan omanarvontuntoni. Mies on sen jälkeen haukkunut, uhkaillut erolla, käyttäytynyt jopa aggressiivisesti, jota ei ole ennen tämän selviämistä tapahtunut. Tuntuu että en tunne tuota ihmistä jonka kanssa olen vuosia ollut.

Tuntuu että oman ymmärryksen pitäisi riittää aivan kohtuuttomiin. Korona vei työpaikan ja olen työtön tällä hetkellä. Pienten lasten kanssa kotona. En voi käsittää että olen tällaisessa tilanteessa ja tuntuu että minut on lukittu pakosta tänne. Eikä ole vaihtoehtoja. Mitä helvettiä teen ja koska on aika lähteä ja miten..
 
vierailija
Joskus on vaan siedettävä.elämän kurjuutta ja vastoinkäymisiä Hyväksyttävä että aina ei voi olla onnellinen . Miehen kanssa pariterapiaan selvittämään asioita Lähde välillä sukuloimaan tai omalomalle. Tee miehelle selväksi, että Hän on itse syyllinen tapahtumiin. Hän on pettänyt, et sinä! Miehen kuuluisi pyytää anteeksi ja tehdä parannus.
 
vierailija
Onko varma ettei ole vaihtoehtoja vai oletko kenties masentunut, etkä sen takia näe ulospääsyä tilanteessasi?
En osaa sanoa. Eihän tämä olo hyvä ole. Mutta en tiedä olenko masentunut. Kävimme puhumassa terapiassa mutta ei siitä mitään isompaa apua ollut. Epäili se nainen siellä että olisin masentunut mutta en osaa pyytää apua. Enkä tiedä miten. Ei ole varaa yksityisiin palveluihin.

T. Ap
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
vierailija
Ota yhteyttä kuntaan ja tiedustele asuntoa itsellesi. Ota selvää mitä tukia saat ja ota yhteyttä lastenvalvojaan että voitte neuvotella lasten asiat kuntoon. Pärjäät ilman miestä kyllä etkä tarvitse itsellesi mitään taskubiljardinpelaajaa. Älä päästä miestäsi enää iholle pyytelemään anteeksi. Hän ei todellakaan rakasta sinua. On aika ryhtyä seisomaan omilla jaloillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Miksi naisen pitää lähteä omasta kodista pienten lasten kanssa Jos mies on ollut uskoton ja pettänyt? Eihän tässä ole mitään logiikkaa. Mies voi lähteä sen toisen naisen kanssa jatkamaan uutta elämää. Kyllä lapsetkin kärsivät Liiallisista muutoksista. Mies ottakoon nyt vastuun tekemisistään.
ps. anteeksi voi pyytää menemättä iholle!!!
 
vierailija
Ota yhteyttä kuntaan ja tiedustele asuntoa itsellesi. Ota selvää mitä tukia saat ja ota yhteyttä lastenvalvojaan että voitte neuvotella lasten asiat kuntoon. Pärjäät ilman miestä kyllä etkä tarvitse itsellesi mitään taskubiljardinpelaajaa. Älä päästä miestäsi enää iholle pyytelemään anteeksi. Hän ei todellakaan rakasta sinua. On aika ryhtyä seisomaan omilla jaloillaan.
Niin MIEHEN pitää ruveta seisomaan omilla jaloillaan ja mennä peilin eteen......
 
vierailija
On tervettä olla masentunut tuollaisessa kaoottisessa elämän tilanteesa. Mitä sitä nyt muutakaan voisi olla? Tuskin kukaan nyt iloinen olisi.
Jo pienten lasten äitiys on raskas urakka, siihen päälle pettäminen ja syyllistäminen, voi voi
 
Mä häipyisin lasten kanssa. Mua exä petti ja käytti henkistä sekä fyysistä väkivaltaa. Nujersi mut aivan totaalisesti ja olin pelkkä ihmisraunio. Eron jälkeen vainos ja soitteli ja yritti pompotella mielensä mukaan. Oli vaikeeta, mutta se repäisy kannatti tehdä, koska se ukko olis tuhonnut mut lopulta täysin.

Tee se lasten takia, että saavat terveen ympäristön kasvaa. Eli ero, koska ei tule pettämistä lopettamaan ja nauttii, kun saa syyllistää sua ja sun kärsimyksen näkeminen on osa sitä peliä millä hallitsee sua. Vaikuttaa lopulta vahingollisesti myös lapsiin.
 

Yhteistyössä