Missä vaiheessa maha näkyy toisessa raskaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja en kerro kuka
  • Ensimmäinen viesti
en kerro kuka
Missä vaiheessa teillä on tullut raskausmaha näkyviin toisella kertaa? Olen viikolla 9 ja tuntuu että maha näkyy jo selvästi. Voiko se olla mahdollista, eihän tässä vielä kehtaa äitiysvaatteisiin pukeutua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:
mulla tuli tosi aikasin...just joskus viikolla 10.. oli tosi outoa ku omat vaatteet ei mahtunu ja en kehdannu mammavaatteita vielä alkaa käyttämään...
Ihan samalla lailla minullakin. Esikoisesta maha näkyy selvästi vasta joskus puolenvälin paikkeella (vaikka iso maha olikin, mutta oli sellainen pitkänomainen). Kakkosesta taas oli kiva jalkapallo jo viikolla 10 :whistle:

 
Mulla näky toisessa kunnolla tosi myöhään.

Vaikka käyn melkein päivittäin tuossa lähikaupassa, ei yks myyjä edes ollu huomannut että mä oon raskaana, menin vaippoja ostaan niin myyjä siihen "että häh, teillekkö tullu vauva" :eek: :whistle:

Ja joo en ole lihava, että syy olisi siinä. (45kg/165cm)

muoks: Ei tarvinnu käyttää äitiysvaatteita koko raskaudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä vaatteita olette pitäneet jos omat vaatteet jää tosi aikaisin pieneksi?
Mä ostin toisessa raskaudessa ekat mammahousut jo rv 11 ja niita aloin pitää. Oli sellaset kivat samettifarkut henkkamaukalta, ihan normihousujen näköset + se kangaskaistale =)
 
vieras
Mulla on tästä kakkosesta ainakin sellaiset turvotukset ollut jo viikolta 9 alkaen, mut ei tuo vielä siitä vauvasta johdu. Esikoisesta alkoi näkyä vasta joskus viikolta 15 alkaen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mulla näky toisessa kunnolla tosi myöhään.

Vaikka käyn melkein päivittäin tuossa lähikaupassa, ei yks myyjä edes ollu huomannut että mä oon raskaana, menin vaippoja ostaan niin myyjä siihen "että häh, teillekkö tullu vauva" :eek: :whistle:

Ja joo en ole lihava, että syy olisi siinä. (45kg/165cm)

muoks: Ei tarvinnu käyttää äitiysvaatteita koko raskaudessa.
Mulla kävi vähä samalla tyylillä toisen kans, ku ekaa kertaa mentiin kauppaan pienen kans, niin kassalla myyjä kysy, et koskas teille tämmönen on tullu. Vaikutti varmaan paljo kuitenki se, et oli talvi ja toppavaatteet päällä, vaikka oikeesti mulla oli aika iso maha.

Ja molemmista on masu alkanu näkyyn tosi aikasilla viikoilla.

 
Esikoisesta maha pömpötti jo rv 10 tienoilla niin, että oli pakko kiskoa väljempää vaatetta päälle.
Kuopuksesta mahtui omat farkut jalkaan rv 20 saakka, sitten alkoi kiristää.
Ja molemmissa raskauksissa oli samat lähtömitat: 168 cm ja 64 kg. Lasketuissa ajoissa oli parin päivän ero (tyttö syntyi 19.12. ja pojasta oli laskettu aika 23.12.) eli ei vuodenajan mukainen pukeutuminenkaan selitä sitä, miksi ekalla kerralla maha näkyi niin aikaisin ja tokalla kerralla paljon myöhemmin.
 
kukkis2 harmailee
Ekasta pystyin salaamaan niin halutessani ihan loppuun asti, vaikka ihan normaalipainoinen ihminen olin ja olen. Tosin paino ei noussut kauheasti raskausaikana oksentelun takia eli ei maha ollut jättisuuri. Nyt toisesta oli aluksi turvotusta, mutta nyt alkamassa 15. viikko ja luulisin ettei tarvitse kertoa vielä vähään aikaan, jos ei halua.
 
rv11 oli tällanen ja mammahousut oli ollut jo tovin käytössä :whistle:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1754851.jpg

Nyt 16. vko menossa ja ei ole tuosta enää paljoa kasvanut, huh huh kun mä luulin että olen jo hirveä valas puoleen väliin mennessä, puhumattakaan lopusta B)
 

Yhteistyössä