missä vaiheessa ilmoitan kelalle ja

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lastenvalvojalle että en ole enää yh enkä näin ollen tarvitse yh korotusta ja elatustukea? meinaataan ukon kanssa muuttaa takas yhteen tossa syyskuun alussa.
No..mulla kävi niin että enpä muistanu heti ilmottaa..mielessä pyöri kyllä mutta oli sata muutakin asiaa. No kelahan sitte muisti ja tajusi kyllä ja ilmotti että "tietoomme on tullut että asutte avoliitossa" jne..mutta ihme kyllä antoivat anteeks sen menneen kuukauden eikä perineet takasin!! Suosittelen ilmottamaan heti muuton jälkeen,ennen kuin ehtivät maksaa seuraavan kuun tuen!!
P.S. kuin et tarvitse elatustukea???

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rontti:
Oletko nyt aivan varma, mikä muuttuu jos laitatte kimpsut TAAS yhteen?
:)kyllä olen:)tai aiemmin erottiin ihan siksi kun minä olin..mitä olin.nyt oon pistäny itteni remonttiin ja sen myötä katsellu miestä eri kantilta.ollaan tässä seurusteltu nyt jonkin aikaa ja kyllä me yhteen muutetaan.

rontti
Alkuperäinen kirjoittaja rontti:
Oletko nyt aivan varma, mikä muuttuu jos laitatte kimpsut TAAS yhteen?
:)kyllä olen:)tai aiemmin erottiin ihan siksi kun minä olin..mitä olin.nyt oon pistäny itteni remonttiin ja sen myötä katsellu miestä eri kantilta.ollaan tässä seurusteltu nyt jonkin aikaa ja kyllä me yhteen muutetaan.
OK!Onnea uudelle yrityksekke!

vieras

P.S. kuin et tarvitse elatustukea???[/quote]

niin siis kai ne paperit pitää perua tai muuttaa mitkä tehtiin kun erottiin?eihän mies enää tarvitse tapaamispäiviä ja maksaa elareita jos yhdessä asutaan.vai tarviiko mun sit sinne lastenvalvojalle mitään ilmotellakaan??

hölmö
lastenvalvojalle että en ole enää yh enkä näin ollen tarvitse yh korotusta ja elatustukea? meinaataan ukon kanssa muuttaa takas yhteen tossa syyskuun alussa.
No..mulla kävi niin että enpä muistanu heti ilmottaa..mielessä pyöri kyllä mutta oli sata muutakin asiaa. No kelahan sitte muisti ja tajusi kyllä ja ilmotti että "tietoomme on tullut että asutte avoliitossa" jne..mutta ihme kyllä antoivat anteeks sen menneen kuukauden eikä perineet takasin!! Suosittelen ilmottamaan heti muuton jälkeen,ennen kuin ehtivät maksaa seuraavan kuun tuen!!
Eiku sori meni ohi että ukon kaa palaatte..no joo ethän sä sitte sitä tarvitse. Siinä tapauksessa minä ilmottasin sitte kun se muutto on tapahtunu ja varmaa..

Ei silloin makseta elatustukea,jos lapsen/lasten isä muuttaa yhteen äidin kanssa.

Yhteistyössä