Missä välissä voin paketoida lahjat?

• Viestiketjun aloittaja Suurmamma
  • Ensimmäinen viesti
anna mun nauraa
Mitä väliä sillä on vaikka isommat lapset kuulisi viereisestä huoneesta rapinaa. Herra jee sulla kyllä jää lahjat paketoimatta jos et kaupassa niitä pistät pakettiin.

hahaaa
Miten sun lapset eivät epäile nyt sitä kun kirjottelet tänne??? Luulisi niiden jo lukeneensa tän ketjun moneen kertaan kun noin kauan olet kirjotellut täällä?? Voi luoja paratkoot!!!!!

Saraldo
En jaksanut koko ketjua lukea, joten voipi olla että joku on jo tätä ehdottanut.... Ens jouluna teet sitten niin, että kuskaat joka lahjan työpaikalle, vaikka yksitellen jos lapset muuten jotain epäilee. Ja paketoit ne siellä työajan päätyttyä. Ja aatonaattona pistät auton takaluukkuun työajan jälkeen ja pidät ne siellä kunnes on aika laittaa kuusen alle.

Jaahas, mun savotta on perinteisesti ollut aina aatonaaton ja aaton välinen yö.
Ja muutenkin pakkailen illalla kun muut jo nukkuu, valmiiksi ne mitä olen itse ostellut.

Mies sitten tyrkkää mun eteen ties ja mitä paketoitavaa, mulla kun ei ole muutakaan hommaa, juu ei ollenkaan.

Toki myös tietää, että tykkään ko hommasta, mutta yleensä kello on kolme yöllä kun ehdin nukkumaan (tokikaan en pelkän pakkaamisen vuoksi).

"vieras"
mulle herää vaan kysymys. miten te harrastatte seksiä??? vai ettekö tarvi sitäkään? ajattele jos vaikka joku lapsista epäilisi jotain :D

miksei mies voi mennä vapaa päivänä vaikka kaikkien lasten kanssa syömään? vai eikö voi tehdä sitäkään kun sillä on huono selkä? tai kyläile lasten kanssa? ja voihan isommat lapset auttaa pienimmän kanssa jos kerran isän selkä ei kestä. tai sitten sanot että nyt siivotaan koko talo (kyllä uudestaan) että ne jotka haluaa auttaa jää kotiin, ne jotka ei lähtee isän kanssa vaikka hakemaan joulu karkkia...

ei se niin kauhean vaikeaa ole...

"xXx"
No niin ap- lapsukainen, menepäs nukkumaan jo. On pienten tyttöjen ja poikien nukkumaanmenoaika :)

Alkuun vaikutti ihan hyvälle provolle mut loppui vissiin ideat kesken. Harjoittele enemmän, ehkä joku kerta et jää kiinni :) Hyvää joulua!

:LOL: Tää päihitti jo mun drinkkiongelman! Onneks Jonsered keksi siihen ratkaisun. En lukenu kaikkia mutta ehdotan kuitenkin ratkaisua: Lomapäivä, lapset kouluun ja tarhaan ja lahjat pakettiin. Ei kuulu rapina eikä valo häiritse (päivällä saattaa nippa nappa nähdä pari tuntia ilman valoa).

No mutta
Jos ne lahjat on kerran jätesäkeissä komerossa, niin mene otsalampun kanssa sinne komeroon pakkaamaan, kun olet ensin vuorannut komeron sisäpuolelta vanhoilla täkeillä ettei rapina kuulu. Teippaa vielä kaikki raot ilmastointiteipillä, niin ei valokaan pilkota. Ja jos tarpeeksi kauan vietät aikaa siellä komerossa, sulla ei varmaan tätä ongelmaa enää ens jouluna ole...

miehen on korkea aika olla MIES. se kyllä kestää hengissä ulkona lasten kanssa sen parikymmentä minuuttia mikä paketointiin menee.
mikäli tämäkään ei rouvalle kelpaa niin rouva varmaan antaa tänä vuonna paketoimattomia lahjoja.

Yhteistyössä