Missä tutustua uusiin ihmisiin?

Nyt on aika alkaa hankkimaan jonkinlaista elämää, mut miten?Asun pienellä paikkakunnalla jossa ei paljon toimintaa ole mihin vois ton natiaisen kanssa mennä, perhekahvila on kerta viikkoon mut taitaa nekin olla vielä tauolla...Hiekkalaatikolle on turha tota kakskuista viedä, joten miten ihmeessä tutustua uusiin ihmisiin?

Itsekin olen miettinyt joskus samaa, mutta yleensä avoimissapäiväkodeissa on tullut juttua äitien kanssa, joita ei ole entuudestaan tuntenut. Täällä alkaa ihan parin viikon päästä kerhot ja niihin mennään lasten kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
vauvakerhot?
Kun ei täällä ole sellaisia, kaikki toiminta on vähän vanhemmille lapsille, ihan vauvoille ei ole mitään..Sillä mä tässä mietinkin et oonko mä tuomittu istumaan yksin kotona siihen asti et tuolle tulee ikää enemmän, vai pitääkö mun alkaa repimään ihmisiä hihasta kaupan kassoilla... :D Onhan tuossa tuo isompi kaupunki, mut sinnekkin on matkaa sen 30km ja mä kaipaan enemmänkin seuraa tästä läheltä, ihmisiä joiden kanssa kahvitella, vaunutella ja olla vaan.. :)

minttu
olitteko synnytysvalmennuksessa? joskus järjestetään neuvolanpuolesta sellainen kokoontuminen kun vauvat on 6kk... itse sain silloin kavereita joilla oli samanikäisiä vauvoja. kyseleppäs neuvolasta järjestääkö ne tällaisia...

Mie menin kerhoon kun poika oli 2kk, täälä ne käynnistyvät syyskuulla loman jäljiltä. Sitten tein sitäkin että ulkona menin istumaan johonkin puistoon vaunujen kanssa ja kattelemaan menoa. Ei se pikkuvauva onneksi ole sellanen joka estää aikuskontaktit. Vauvan kasvaessa se sitte siirty rattaista maahan puistoilemaan ja jatkettiin kerhossa.

Yhteistyössä