missä teillä on lävistyksiä???

rahikainen
Mulla on ihan hirrrrmuisen runsaasti lävistyskokemusta. Tasan yksi kappale löytyy, oikeasta korvalehdestä.

Tosin voi olla ettei sekään enää läpi ole. Koska lienen viimeksi siihen korua laittanut... Nikkeliallergia äärimmäisen pahana, muutkin metallit aiheuttavat oireita.

Ja kyllä, mielestäni lävistys keskellä ylähuulta näyttää pöljältä. Hankala kuvitella kasvoja johon se sopisi. Sonnimeininki tulee mieleen, samoin kuin noista neneän keskirustoläväreistä. Suupieli- ja kulmalävärit on joskus oikein kauniitakin. Ja todellakin, tämä on ihan oma mielipiteeni :wave:

Kasvojen alueelle en ottaisi lävistystä ikinä...vierasesineisiin kun tykkää pesiytyä kaikki pöpöt esim. hyvin resistentti ja ongelmallinen Stafylococcus aureus.Itse en halua ottaa kasvojen alueella sitä riskiä et tulis joku tulehdus ja puoli naamaa joutus operoimaan.Lisäksi suun alueelle laitetut lävistykset aiheuttavat usein vautioita hampaille mm. todella ikäviä ienvetäymiä ja kiilteen kulumista, josta voi seurata vihlontaa!

Itsellä napalävistys.

Mulla on kulmassa,tykkään kovasti.Sit on ollu Niebuhr (silmien välissä)
Siitä tykkäsin tosi paljon.Ei sattunu juuri lainkaan ja oli helppo hoitaa.Eikä ollu kipee.
Huulilävistyskin on ollu ja se on aika kauan kipee.
Kaikista helpoin on Niebuhr. =)

The titityy
Korvissa taitaa olla neljä auki, niissäkään en pidä korviksia vaan säännöllisin väliajoin tökkään läpi että pysyvät varmuuden vuoksi auki. =)

Nenässä, alahuulessa, navassa ja kulmassa on ollut joskus teininä.

Toisille tuntuu sopivan mitkä vaan lävistykset, mutta monelle ns.tavis tyylin omaavalle ei sitten sovi mitkään. :)

Itselläni on navassa ja niskassa korut.

Ja korvissa tietysti, toisessa yksi ja toisessa kolme.

Miul oli silmien välissä, mut pikku hiljaa kasvoi ulospäin, ni otin sit pois...ei se varmaan kokonaan ois läpi aksvanut, mut oli tyhmän näköinen, ku pallojen vieressä näkyi jo sitä tappiakin...lyhyempi korukin ois tietty käyny..

Tällä hetkellä on korvissa 20mm tunnelit ja kielessä tappi...

nenässä on ollu keskellä rengas, sekä sivuilla piikit. Alahuulessa on ollu reunoissa pienet renkaat ja nänneissä kans...

Nyt haluisin tuohon silmien välin yläpuolelle tai pari cm ohimoitten alapuolelle microdermaalit...tulis vaan tekijä takasin tännepäin, ni sais laitettua...

Labret, ikinä ei varmaan umpeen mene, vaikka korua en ole pitänyt vuosikausiin... Vuosi sitten testasin että vieläkö menee läpi, ja kyllä menee... :D

Ja tosiaan, mulle aiheutti ienten vetäytymistä alahampaissa... :/ :x Kielessä oli aikanaan kanssa, otin pois synnärillä kun esikoinen syntyi, enkä takaisin pistänyt.

Korvissa on neljä reikää, kaksi kummassakin, mutta vain kahdessa on koru.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Labret, ikinä ei varmaan umpeen mene, vaikka korua en ole pitänyt vuosikausiin... Vuosi sitten testasin että vieläkö menee läpi, ja kyllä menee... :D

Ja tosiaan, mulle aiheutti ienten vetäytymistä alahampaissa...
:/ :x Kielessä oli aikanaan kanssa, otin pois synnärillä kun esikoinen syntyi, enkä takaisin pistänyt.

Korvissa on neljä reikää, kaksi kummassakin, mutta vain kahdessa on koru.
Siitäkös se johtuu?!? :eek: Miulla nimittäis on kans ikenet vetäytyneet etummaisissa alahampaissa ja tuo kielikoru on ollu kohta 10 vuotta tuossa kielessä...Kyllähän se koru aina hampaisiin kolahtelee ym. Mut eipä ne hammaslääkärissäkään ole osannut sanoa, et johtuis korusta tuo ienten vetäytyminen...

En tiiä... Mut luulen kyllä :/ Mulla kun oli kanssa kielessä, niin se veti alaetuhampaiden ikenet takaa alas, ja huulikoru taas tosta etupuolelta... :| Renkaan kanssa ei ollut ongelmia, mutta tappi sen teki. Rengas tosin osui kurjasti hampaisiin.

Yhteistyössä