Missä teidä ja lapsenne isovanhemmat asuu ja tapaateko usein

Mun vanhemmat asuvat meistä n. 60 km päässä ja miehen vanhemmat asuvat n. 500 m päässä meistä. Miehen vanhempia tulee useamman kerran viikossa tavattua. Omia vanhempia tulee harvemmin tavattua tuon välimatkan takia.

kilpikonna
Kaikki isovahemmat asuu 500km päässä meistä, joten ei ihan joka viikko nähdä :( Mut käydään kuukauden tai kahden välein siellä ja sieltä käydään myös jonkin verran sit täällä meillä päin kylässä :)

Lasten isovanhemmat asuu 850 - 1000 km päässä. Toisia isovanhempia nähdään pari kertaa vuodessa. Puhelinyhteys pelaa viikottain jopa päivittäin. Toista pappaa lapset eivät ole koskaan nähneet ja toisen mummon vain kerran. Yhteys heihin ei oikein pelaa kuin puhelimella pari kertaa vuodessa.

Kaikki asutaan samalla paikkakunnalla. Nähdään joskus monta kertaa viikossa, joskus on parin viikon taukoja. Omia vanhempiani nään kyllä enempi kuin miehen, mut tää johtuu osittain siitä, et mun vanhemmat on kummatkin jo eläkkeellä, miehen taas töissä. Niin kun on päivällä tylsää, sataa tai muuta niin kurvataan mummolaan.
Nyt on tullut nähtyä päivittäin, hautajaistenvalmistelu merkeissä. Kysyin esikoiselta tänään onko ollut mukava päivä. VAstaus: ei, kun ei olla oltu mummolassa... vieroitusoireita. :eek:

Pikkeli
Lasten pappa asuu kilometrin päässä, mummu n.12 kilometrin päässä, molempia nähään usein, useita kertoja viikossa!!
Miehen äiti asuu n.5 kilometrin päässä, sitä nähään harvemmin, on niin kiireinen eläkeläinen =) Ehkä noin pari kertaa kuussa!

Mun vanhemmat asuu toisella paikkakunnalla,äiti jo iäkäs ja vuodeosastolla,isä asuu veljeni kanssa.Pyrin joka toinen viikonloppu käymään ainakin äitiä katsomassa. =)
Mieheni äiti asuu muutaman sadan metrin päässä,muksut käy vähintään kerran viikossa!! :D :D :D

Äiti asuu 10 kilometrin päässä ja nähdään muutaman kerran viikossa (käydään pojan kanssa siellä kun on tylsää). Miehen vanhemmat asuu n. 300 m päässä ja nähdään liian usein! Ukki käy joka päivä! Ihan riesa on... ei omaa rauhaa. Mitenhän sen sais ymmärtämään? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

alannah
Mun vanhemmat asuu meistä vajaat 2 kilsan päässä Oulun suuntaan ja mieheni vanhemmat asuvat Rovaniemellä, lähellä Santa Parkkia.
Enempi mun vanhemmat näkee lapsia ku mieheni vanhemmat. Heidän luona ei tulla nii kovin usein käytyä.

äitini ja mummoni asuvat kumpikin noin 200metrin päässä. eli melkein näköetäisyydellä. nähdään melkein joka toinen päivä äitini kanssa, mummoa kerran viikossa. isä asuu noin 5km päässä ja viikottain nähdään.

miehen vanhemmat asuvat valitettavasti pilven reunalla, joten ei nähdä..

criss
Mun vanhemmat asuu 300km päässä ja tavataan aikasta harvoin ja miehen vanhemmat asuu n230km päässä ja tavataan niitä n. 1krt/2kk

Puhelimet kuitenkin toimii puolin ja toisin=)

Peikkomuori
miehen vanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla tavataan noin. krta kuussa/kahdessa. Mun isä asuu aukana nähdään harvoin, nyt aikoo muuttaa lähemmäs :) ennen nähtiin monta kertaa viikossa. Äiti aduu 50 km päässä viikonloput viikot 150 km päässä nähdään muutama kerta vuodessa.

Mutta mun täti asuu myös 150 km päässä nähdään kuukausittan ja isosetääni usein, asuu 100 m päässä.

Oma mummoni asuu 400 km päässä nä9in viimeksi 12-vuotta sitten, emme ole koskaan olleet kovinkaan läheisiä ja toinen mummoni 60 km. päässä näemme myös harvoin.

Minun vanhemmat asuvat 600 km päässä, miehen vanhemmat 350 km päässä. Nähdään ihan liian harvoin, ikävä kyllä! :( Me käymme n. 3-4 x vuodessa samalla reissulla kummassaki mummulassa, miehen äiti ja minun äiti ovat käyneet tarvittaessa, ehkä 3 x v. Papat eivät ole juuri vierailleet työkiireiden ym. takia. :(
Kurja juttu, kaikilla osapuolilla on aina kova ikävä toisia. :'( :'(

Yhteistyössä