SE H&M:n alekoodi -50% aletuotteista!!!
muppe-78 19.01.2009 #2 Eikös jokaiselle asiakkaalle tule omat koodinsa postissa tai sähköpostissa? Mä en ymmärrä miksi täällä aina kysellään toisten koodeja :snotty:
Eikös jokaiselle asiakkaalle tule omat koodinsa postissa tai sähköpostissa? Mä en ymmärrä miksi täällä aina kysellään toisten koodeja :snotty:
ap 19.01.2009 #3 kyllä se yleensä on sama. Mä vaan ihmettelen ääneen miksei sitä ole jo tullut, en pyytänyt sitä keneltäkään. =)
kyllä se yleensä on sama. Mä vaan ihmettelen ääneen miksei sitä ole jo tullut, en pyytänyt sitä keneltäkään. =)
jessus. 19.01.2009 #5 Onko tuo jotenkin älyttömän tärkeä asia? Saako sillä uuden elämän puoleen hintaan vai mikä siinä on niin upeaa?
Onko tuo jotenkin älyttömän tärkeä asia? Saako sillä uuden elämän puoleen hintaan vai mikä siinä on niin upeaa?
xx 19.01.2009 #6 No saahan sillä nyt huomattavasti halvemmalla vaatetta, kun normaalisti. Minä ainakin käytän sen hyväkseni heti, kun se tulee...
No saahan sillä nyt huomattavasti halvemmalla vaatetta, kun normaalisti. Minä ainakin käytän sen hyväkseni heti, kun se tulee...
ap 19.01.2009 #7 Alkuperäinen kirjoittaja jessus.: Onko tuo jotenkin älyttömän tärkeä asia? Saako sillä uuden elämän puoleen hintaan vai mikä siinä on niin upeaa? Click to expand... joo saa, kannattaa sunkin kokeilla kun näyttää nykyinen ahdistavan.
Alkuperäinen kirjoittaja jessus.: Onko tuo jotenkin älyttömän tärkeä asia? Saako sillä uuden elämän puoleen hintaan vai mikä siinä on niin upeaa? Click to expand... joo saa, kannattaa sunkin kokeilla kun näyttää nykyinen ahdistavan.
ap 19.01.2009 #9 kerta se on ensimmäinenkin. kyttäät vaan nyt palstalta sitä koodia niin oot paremmalla tuulella ennenkuin huomaatkaan! :hug:
kerta se on ensimmäinenkin. kyttäät vaan nyt palstalta sitä koodia niin oot paremmalla tuulella ennenkuin huomaatkaan! :hug: