Se on porist hiukan ylös päin xDAlkuperäinen kirjoittaja ?:Kertoisko joku missä sijaitsee paikka nimeltänsä "täällä"?
Mä olen pk-seudulla.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kertoisko joku missä sijaitsee paikka nimeltänsä "täällä"?
miksi marginaalialueiden säästä pitäisi toitottaa koko suomeen? kun se koskettaa vain jotain paria prosenttia väestöstä. eikö lapin kansan otsikot säästä riitä teille?Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannut:Niin Lappihan ei tunnetusti kuulu SuomeenAlkuperäinen kirjoittaja Liptoni:Oon hoksannu, että jos uutisoidaan ' Helle hellii suomea', niin lappia se ei tarkoita
Raja menee yleensä oulun korkeudella
Marginaalialue väestön kannalta vaan ei maantieteellisesti. Melkein puoli Suomeahan on Lappia. Siihen jos vertaa, niin pääkaupunkiseutuhan se marginaalia vasta onkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi marginaalialueiden säästä pitäisi toitottaa koko suomeen? kun se koskettaa vain jotain paria prosenttia väestöstä. eikö lapin kansan otsikot säästä riitä teille?Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannut:Niin Lappihan ei tunnetusti kuulu SuomeenAlkuperäinen kirjoittaja Liptoni:Oon hoksannu, että jos uutisoidaan ' Helle hellii suomea', niin lappia se ei tarkoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannut:Niin Lappihan ei tunnetusti kuulu SuomeenAlkuperäinen kirjoittaja Liptoni:Oon hoksannu, että jos uutisoidaan ' Helle hellii suomea', niin lappia se ei tarkoita
Ja joskus tuntuu, että Lappiin luvataan aina suvereenisti sateita, mutta eipä niitä sateita moneen päivään näy. "Laitetaan tonne Lappiin ne sadepilven kuvat kun viime viikollaki oli"
Puoli suomea, jossa asuu muutaman pk-seudun lähiön verran yhteensä väkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Marginaalialue väestön kannalta vaan ei maantieteellisesti. Melkein puoli Suomeahan on Lappia. Siihen jos vertaa, niin pääkaupunkiseutuhan se marginaalia vasta onkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi marginaalialueiden säästä pitäisi toitottaa koko suomeen? kun se koskettaa vain jotain paria prosenttia väestöstä. eikö lapin kansan otsikot säästä riitä teille?Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannut:Niin Lappihan ei tunnetusti kuulu SuomeenAlkuperäinen kirjoittaja Liptoni:Oon hoksannu, että jos uutisoidaan ' Helle hellii suomea', niin lappia se ei tarkoita
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:raahessa 26 varjossa.
Ja mulla ihan hirveä päänsärky, ei helle helpota tätä... :kieh: