Missä paikassa poltatte kynttilöitä?

shihtzu
Jokunen kynttiläjuttu roikkuu katosta ja kirjahyllyssä on muutama. Takan päällä ihan hyvin. Lapsi nyt ei vielä yllä mihinkään, kun ei vielä edes liiku ja nuo koirat ovat niin pieniä, että eivät korkealle yllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En enää ole sisällä polttanut, kun se yksi tuikkukippo räjähti. :snotty: Ulkona kyllä lyhdyissä.
Näetkö itse ne kynttilä, joita ulkona poltat? Meillä on niin pienet pihat, että pitäisi olla nenä ikkunassa,jos haluaisi kynttilät itse nähdä. En ole valvomatta enää jättänyt edes hellan päälle kynttilöitä sen jälkeen teillä se tuikkukippo räjähti.

Ruokapöydällä silloin kun siellä syödään. Turha niitä muuten siellä sitten on polttaa, kun kukaan ei ole näkemässä ja kynttilää pitäisi polttaa.

Toinen vaihtoehto on olkkarin ikkunalauta, mutta nyt mulla on nojatuoli&shaali siinä ihan vieressä, niin en viitsi vaaraantaa itseäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En enää ole sisällä polttanut, kun se yksi tuikkukippo räjähti. :snotty: Ulkona kyllä lyhdyissä.
Näetkö itse ne kynttilä, joita ulkona poltat? Meillä on niin pienet pihat, että pitäisi olla nenä ikkunassa,jos haluaisi kynttilät itse nähdä. En ole valvomatta enää jättänyt edes hellan päälle kynttilöitä sen jälkeen teillä se tuikkukippo räjähti.
Juu ne ovat tuossa parvekkeella joko roikkumassa tuuletustelineessä tai ihan ikkunan edessä pöydällä, itsekseen en kyllä enää niitä jätä.

Etupäässä ulkona lyhdyissä.
Kuopuksella, kun on mahdoton vimma puhaltaa kaikki kynttilät mitkä vaan palaa.
Katostakaan turha laittaa mitään lyhtyjä roikkuun, kun kuopus keksii kuitenkin jonkun keinon millä pääsee kynttilän puhaltamaan...

Heo
Meillä 2 pientä lasta ja 2 kissaa. Melkein jokaisella ikkunalla mulla roikkuu joku kynttiläsysteemi. Lisäksi on pari seinälampettia ja olkkarissa ja keittiössä on yksittäiset hyllyt, joissa voi polttaa.

Yhteistyössä