Missä olit kun Estonia upposi, missä olit kun syyskuun 11. tapahtui..

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kun estonia upposi, olin nukkumassa.. Kun kuulin syyskuun tapahtumista, olin keskikaupungilla ajamassa autoa ja muistan ihmetelleeni mitä hittoa oikein on tapahtunut, kun radiossa jotain asiasta puhuttiin.. Kun blume paljastui, olin jossain muualla kuin palstalla..

allergiaa
En muista ekaa. 11.pvä olin kotona enkä uskonu kun mies kerto töistä tulleessaan. Blumen juttua olen seurannut jo pitkään (hankin nyt elämän kun ei täällä enään tapahdu mitään kiinnostavaa) joten koneella taisin olla... :D

No
Estoniasta muistan kuulleeni kotona äidiltä. Tätini oli Mariellalla pelastustöissä.

Syyskuun 11. olin töissä, parin eläkeläiskapiaisen kanssa huuli pyöreänä taivasteltiin.

Blume - Kakspluspalstalla, tietysti, missäs muualla?!

Poika oli lähdössä kouluun ja söi aamupalaa telkkarin ääressä. Hän huusi, että tule äiti katsomaan...iso laiva kaatuu. Sitten nää tornit. Asuttiin ok-talossa ja teinit oli pojan huoneessa...oli muistaakseni tiistai...poika kysyi, että mitä tää on...ei ainakaan elokuvaa, tule äiti katsomaan.

Olin varmaan nukkumassa kun Estonia upposi, muistan kyllä että kuulin asiasta bussissa radiosta...

Syyskuun 11. olin juuri tulossa elokuvista treffeiltä kun ihmeteltiin että mikä väenkokous Lasipalatsin edessä seisoo... Ja sieltä sitten telkkarista nähtiin mitä on käynyt.

Eilen illalla olin nukkumassa ja kuulin viimeisemmät uutiset vasta tänään... :snotty:

mie
Asuin tukholmassa kun estonia upposi.Illalla autoin centraalista kahta vanhaa tätiä kotiinsa(olivat olleet mariellalla ja nähneet pelastettuja ja muuta)
11.9 tornien romahtelupäivänä ajoin autokoulunautoa ja uutisista tuli.(ajokortti 36-.vuotiaana)
tyhmänä kysyn ...mikä toi Blume on?

Estonian upotessa olin kotona nukkumassa. Kuulin seuraavana päivänä siitä koulussa kun ihmeteltiin niitä yli lentäviä helikoptereita.
11.9. kuulin asiasta mennessäni teatteriharjotuksiin. Ohjaaja tuli paikalle ja kysyi, että ollaanko kuultu, että kolmas maailman sota on alkanut. Sitten katottiin telkkarista kun koneet lensi päin torneja uudestaan ja uudestaan. Ei millään voinu uskoa sitä todeksi.

niisk
Tein perheelleni ruokaa, kun mieheni huusi tietokoneelta hysteerisenä....voi kamalaa!!! nyt se tapahtuu...sitten näin, että hän oli palstalla...tajusin mitä oli tapahtunut, kyynelten läpi näin, että Blume oli jäänyt kiinni ja paljastunut feikiksi!

Vierasmää
Kotona olin molemmissa tapauksissa. Estonian kuulin aamulla työkaveriltani, mutta en ensin tajunnut ollenkaan onnettomuuden vakavuutta.

Olin raskaana, kun WTC tapahtui. Päikkäreillä olin ja mies tuli kertomaan, mitä on tapahtunut.

svieras
Estonia kun uppos olin just tullut ite illalla laivalta. Terrori-iskut kun tapahtui kattelin sen aikaista Subin chattia (mikähän sen nimi sillon oli? Se ihan eka tv-chat) ja imetin esikoista (oltiin just päästy sairaalasta), kun joku sinne chattiin pisti, että kääntääkää uutiskanavalle :(

Nyt olin ihan palstalla kun Blume "kärähti" :)

Keittiönoita
Estonian upotessa olin omassa sängyssäni umpiunessa. Mutta kun kuulin asiasta, olin lähes metrin tarkkuudella samassa paikassa - eli paikallisella ostarilla - kuin olin silloin, kun kuulin kaksoistorneista. Blumen paljastumisesta kuulin viime yönä palstalla :D

Yhteistyössä