Missä oletta matkustelleet?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
9-vuotiaana 2 viikkoa Venäjällä, 11-vuotiaana kuukauden Saksassa (molemmat ilman vanhempia)

Aikuisiällä on tullut liian vähän reissattua. Ruotsi, Viro, Englanti(Lontoo) ja Italia (Rooma).

Viime keväällä oltiin Karibian risteilijää saattamassa Turusta Englantiin, eli viiden päivän reissu. Englannista lennettiin takaisin Suomeen.

Viimeeksi USA:n länsirannikolla, sitä ennen Sisiliassa. Sveitsissä on kans käyty. Nuo on meidän matkustelut perheenä. Norjassa ja Suomessa käydäänkin sitten joka vuosi, mutta ei niitä lasketa, kun ne on kotimaita.

vieras
Ruotsi, Norja ja Suomi koluttu ristiin rastiin. Englannissa miehen perhettä tapailtu monesti, Jenkeissä tuli käytyä nuorempana ja Turkissa oikialla aurinkolomalla perheen kanssa.

vieras
Jalta silloisessa Neuvostoliitossa, Romania, Italia, Iso-Britannia, USA , Portugali, Turkki, Kreikka (Kos, Rhodos), Teneriffa, Ruotsi kertaa en edes tiedä, Norja, autolomalla käyty Monacossa saakka, joten aika monet maat siinä välissä ja vieressä... matkustelu on mukavaa.

sophie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä on niin hiljasta joten alkakaahan vastaileen ettei nukaheta.
Ruotsi
Eesti
Norja
Tanska
Saksa
Itävalta
Sveitsi
Italia
Espanja
Portugali
Ranska
Kroatia
Lichtenstein
Tsekki
Slovakia
Kiina
Pohjois-Korea
UK
USA
Canada
Saksa
Belgia
Hollanti
Thailand
Singapore
Malesia
Australia
Uusi-Seelanti
Islanti

Pitkiä matkoja
En ole kovin monessa paikassa käynyt, mutta olenkin sitten tehnyt pitempiä ekskursioita niissä, joissa olen käynyt. Esim. Iso-Britanniassa olen käynyt monta kertaa, viipyen aina viikkoja kerrallaan. Kanadassa olen ollut kaksi kertaa puoli vuotta jne.

Espanja
Iso-Britannia
Kanada
Latvia
Liettua
Puola
Ruotsi
Turkki
USA
Venäjä
Viro

Yhteistyössä