Missä ne tunnolliset kotiäidit on...missä?

• Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Äiti
Ei ainakaan meilläpäin. Taloyhtiössä asuu itseni lisäksi kolme muuta äitiä kenellä pieniä lapsia. Yksi äideistä (yh) vie lapsensa aamulla päiväkotiin, hakee iltapäivällä, joka arkipäivä näin. Toista mammaa ei näy ikinä ulkona, en tiedä mitä tekee päivät mutta kotona hän on. Hänellä 4 ja 1 vuotiaat lapset. Kolmas taas ulkoilee joskus pienimpänsä kanssa, ehkä max. puolituntia kun hakee vanhimman eskarista. Aamuisin eskarilainen menee eskariin itse. En itsekään ulkoile lasten kanssa kuin kerran päivässä, ehkä puolitoista tuntia kerralla. Vanhempi lapsi tosin ulkoilee itse lisäksi jo.
Mutta missä ne mammat on mitä täällä palstalla kaikki muka on... ulkoilevat aamuin, päivisin ja illoin... tehdään kotona luomuruokaa (meillä ihan perussafkaa, sellasta ei luomua).

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
No jospa nää mammat on päässy livahtamaan muksuinensa kävelylle just silloin kun et ole ollu ikkunassa kyttäämässä verhojen välistä... :whistle:
Ääh,meillä on verhot aina auki ja joka suuntaan. Oon kyttääjä kyllä ja huomaisin jos johonkin lähtevät.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
No jospa nää mammat on päässy livahtamaan muksuinensa kävelylle just silloin kun et ole ollu ikkunassa kyttäämässä verhojen välistä... :whistle:
tai käyttäneet mahdollista takapihaa ulkoiluun...
Meillä ei ole varsinaisesti taka tai etupihaa, kummastaki puolesta näkee yhtä hyvin mitä tapahtuu

Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Surffaa täällä ja väittää olevansa maaaailman parhaita äitejä.
Tää on fakta. Aina ihmettelen kun ovat niin hyviä ja ulkoilevat, leipovat yms. mut millä ajalla?! Suurin osa mammoista istuu plussan sivut nokkasa edessä päivät pitkät jotka vastaavaa väittää!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ääh,meillä on verhot aina auki ja joka suuntaan. Oon kyttääjä kyllä ja huomaisin jos johonkin lähtevät.
Ai,vietät päiväsi neljän seinän sisällä kierrellen ikkunasta toiseen josko näkisit vilauksen naapureista? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Surffaa täällä ja väittää olevansa maaaailman parhaita äitejä.
Juu :wave: Kun lapset olivat pieniä, niin päivittäin mä pyrin heidän kanssaan ulkoilemaan, ja parhaillaan neljä kertaa viikossa kävimme kerjoilemassa, joko lapset omassa kerhossaan yksin tai sitten oltiin perhekerhossa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Sä oot vissiin sit meidän pihapiiristä?! Mä oon toi jolla on ne 4- ja 1v lapset. Meidän pihasta nimittäin löytyy juuri nuo kaksi muutakin perhettä ja muutama vielä lisää.. :)
No terveisiä sinne viereiseen taloon :D Avaa verhot ni vilkutan!

vieras
Meillä lapset ulkoilevat ehkä tunnin päivässä jos sitäkään.
Ulkona menee lähes aina heill ä tappeluksi. Sisällä leikkivät kaikkea mahdollista ja tehdään kaikkea yhdessäkin. Piilosta, sokkoa, nukkeleikkejä. Ulkoillaanko jossain suurkaupungeissa oikeasti tai onko se hyvän vanhemman merkki? Joku kokee pääsevänsä helpolla kun lapset ulkona päivän sotkemassa. Toinen antaa lasten olla sisällä, kerran päivässä käydään happihyppelyllä, eikä ole sen huonompi äiti minun mielestä.

Boogyman
Hei, yksi huono kotiäiti esittäytyy...molemmat lapseni menevät aamulla kouluun ja sen ajan olen kotona, pyörin paljon netissä ja siinä lomassa teen kyllä töitä ja ruokaa yms. Illalla sitten lapset menevät harrastusten pariin ja minä taas olen netissä ja teen töitä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Voi apua, just ap:n kaltaiset ihmiset on mun pahin painajainen. Kai sä nyt sit tarkistat toisten roskat että kaikki varmasti kierrättää?

Niinpä :LOL: Ulkoile sinä vaan kaikes rauhas ja anna naapureiden lojua sisällä!

Yhteistyössä