Missä mies luuhaa.......

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
V.itun hienoa! Lähti aamulla,piti mennä ehkä puoli päivää. Ei ole vieläkään tullut. Lähti pelaamaan jätkäporukalla. Just eilen oli viihteellä ja loukkas mun tunteita "hölmöilemällä" ei mitään vakavaa mut kuitenkin. Ja olen vielä raskaana,tunteet pinnassa. Ei ole mitään ilmoittanut koko päivänä,eikä vastaa viesteihin. Akku kai loppu,aamulla känny piipitti et akku lopussa. Mut olis voinut jotain ilmoittaa toisten kännyllä. Lähti riitaisissa tunnelmissa. Kai lähtenyt ryyppään,tiedä mitä sit tekee. P.askiainen!!!!

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
V.itun hienoa! Lähti aamulla,piti mennä ehkä puoli päivää. Ei ole vieläkään tullut. Lähti pelaamaan jätkäporukalla. Just eilen oli viihteellä ja loukkas mun tunteita "hölmöilemällä" ei mitään vakavaa mut kuitenkin. Ja olen vielä raskaana,tunteet pinnassa. Ei ole mitään ilmoittanut koko päivänä,eikä vastaa viesteihin. Akku kai loppu,aamulla känny piipitti et akku lopussa. Mut olis voinut jotain ilmoittaa toisten kännyllä. Lähti riitaisissa tunnelmissa. Kai lähtenyt ryyppään,tiedä mitä sit tekee. P.askiainen!!!!
itku tässä tulee,kai se aamuyöstä tulee kotiin kännissä ja pelottaa et mitä on tehnyt tällä kertaa. en tiiä mitä ajatella. olen kaks päivää ollut kotona lasten kans itku kurkussa...

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
olisko sulla mitään paikkaa minne voisit lasten kanssa ens yöx mennä?
ei. ja lapset ovat nukkuneet jo jonkin aikaa,pienemmät ja isompi myös. en tiiä miks se yks on välillä ihan i.diootti. v.ituttaaa...

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
No voi peee...ei hyvä homma :hug:
Onko sulla sen kavereiden numeroita, joista voisit miestäsi tavoitella?
on,mut en viitsi niihin soittaa. varmaan häpee mua jos liikaa soittelen perään. olis itse voinut ilmoittaa jotain,kun tietää että varmasti olen huolissani.

vieras
koitahan jaksella! itse soittaisin kavereille jos ukkoni ei vastais puhelimeen. onhan se sun ukonkin vastuu huolehtia esim lapsista ja olla sinun kanssa kotona, jos vielä raskaana olet. ite en kattelis tollasta ukkoa!

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koitahan jaksella! itse soittaisin kavereille jos ukkoni ei vastais puhelimeen. onhan se sun ukonkin vastuu huolehtia esim lapsista ja olla sinun kanssa kotona, jos vielä raskaana olet. ite en kattelis tollasta ukkoa!

kun yleensä se ei tod. ole tollainen,mut välillä sit kun pääsee poikaporukalla johonkin,niin joka kerta on jotain mistä mulle tulee huolta. hirvee känni,ihan kamalassa kunnossa ja sit esim. tappelu,joskus ollut putkassa,jatkoilla jonkun naisen luona,suudellut toista tai muuten pyörinyt naisen kanssa ym. ja sanoo et jos on baarissa jonkun naisen kanssa juttelee ja tanssii,niin ei se mitään pettämistä ole,ei niin,mut loukkaa mua,kun mä täällä kotona odottelen ja se viettää iltaa toisen kanssa .P.erkele.

minä minä

kun yleensä se ei tod. ole tollainen,mut välillä sit kun pääsee poikaporukalla johonkin,niin joka kerta on jotain mistä mulle tulee huolta. hirvee känni,ihan kamalassa kunnossa ja sit esim. tappelu,joskus ollut putkassa,jatkoilla jonkun naisen luona,suudellut toista tai muuten pyörinyt naisen kanssa ym. ja sanoo et jos on baarissa jonkun naisen kanssa juttelee ja tanssii,niin ei se mitään pettämistä ole,ei niin,mut loukkaa mua,kun mä täällä kotona odottelen ja se viettää iltaa toisen kanssa .P.erkele.

Yäk!!!minulla oli juuri tuonrotuinen mies.Laitoin kierrätykseen ja nyt on paljon parempi.Eipä tarvitse enää valvoa ja odotella pahoinmielin.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
No voi peee...ei hyvä homma :hug:
Onko sulla sen kavereiden numeroita, joista voisit miestäsi tavoitella?
on,mut en viitsi niihin soittaa. varmaan häpee mua jos liikaa soittelen perään. olis itse voinut ilmoittaa jotain,kun tietää että varmasti olen huolissani.
Olet huolissasi aikuisesta ihmisestä, joka ryypiskelemässä? Kannattaisko olla ennemminkin huolissaan sinusta ja lapsista? Ollut tämä meininki tiedossa jo varmaan aiemminkin? Ja lisää lapsia vaan...

noi miehet..
siis joo niin on munkin mies juomassa.. tai se aikalailla yleensä onkin. tiedän kyllä tarkalleen sen tunteen.. =( mut mä oon jo päässyt omilleni, tarkoitan sillä sitä että sitä ikävää olotilaa ei mulle edes tule vaikka olis juomassa. Yksinäinen toki oon, ja hermot menee kun yksin pitää lasten kanssa taistella, mut sen minkä mä oon huomannu, et ei se kyllä eroomalla parane. Eron jälkeen on ihan yhtä yksin ja jos joku suhteen poikanen tulee niin se ei tunnu miltään. tälläisessä suhteessa on niin paljon draamaa. (Hyvää myös.. ainakin meillä.) et hyvä mies tylsistyttää heti, ei mitään hekumaa. =) En mäkään perään soittele. tai sen omaan puhelimeen välillä, mut muuten en. mikäs täs on oleillessa kun vaan lapset nukkuis, sais vaan rauhassa vaikka sättäillä. ÄLÄ ANNA ITSESI MIETTIÄ LIIKAA! oikeasti, voit psyykata itsesi vaikka lähes hysteeriseen tilaan, miettimällä nyt miestä ja sen kuvioita. Se on täysin turhaa. Aika näyttää mitä tapahtuu. tulisko telkasta jotain kivaa.. tai soita jollekin kaverille ja hauku se paska ukko. Milloin on laskettu aika. Suunnittele hurjaa reissua sit kun vauva syntyy. (tää piristää tosin vaan jos la. lähellä)..

äiti myös
ihan sitä vaan mietin,et monet tekee ihan samaa,mutta ne ei kerro siitä mitään. niin vaimot luulee ettei ole mitään,jonkun pikku jutun voi vaan jättää kertomatta. monet väittää ettei meillä ole koskaan mitään tollaista. mut kun ikinä ei voi ihan täysin luottaa kehenkään,edes itseensä,sen oppii elämän varrella. enkä tarkoita tätä pahalla.

Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös:
ihan sitä vaan mietin,et monet tekee ihan samaa,mutta ne ei kerro siitä mitään. niin vaimot luulee ettei ole mitään,jonkun pikku jutun voi vaan jättää kertomatta. monet väittää ettei meillä ole koskaan mitään tollaista. mut kun ikinä ei voi ihan täysin luottaa kehenkään,edes itseensä,sen oppii elämän varrella. enkä tarkoita tätä pahalla.
Mutta turhapa täällä on yleistämään alkaa muiden suhteista. Minä ainakin tiedän ettei mieheni tee mitään noin typerää. Mutta se onkin tärkeintä että minä sen tiedän. Ja väitän että meillä ei ole mitään tollasta. Kas, kaikki kun lukeudu siihen sikamaisen miehen muottiin.

TUon sorttiset hölmöilyt voi ainakin välttää sillä, että ei juo alkoholia tai kuljeskele eri teillä ravintolassa kerran ei ihmisiksi osaa olla. Ja ap, mitenkäs miehesi suhtautuisi siihen, jos sinä käyttäytyisit samalla tavalla kuin miehesi? Minusta sinulla olisi vakavan keskustelun paikka miehesi kanssa, sillä eihän tuolla tavalla asiat pitemmän päälle onnistu.

äiti myös
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Mutta turhapa täällä on yleistämään alkaa muiden suhteista. Minä ainakin tiedän ettei mieheni tee mitään noin typerää. Mutta se onkin tärkeintä että minä sen tiedän. Ja väitän että meillä ei ole mitään tollasta. Kas, kaikki kun lukeudu siihen sikamaisen miehen muottiin.
niin kuin jo kirjoitin,niin en tarkoittanut pahalla. en tarkoittanut yleistää,vaan sitä että oikeesti koskaan ei voi varmuudella tietää kaikkea,ei toista ihmistä pysty hallitsemaan. ollaan vaan ihmisiä ja tää on vaan elämää.

Joo jos mieheni vielä sekoilis niinkun ennen ni ulos ois lentäny.
Tollasta en jaksas ite katella (enää).

Sun tilanne kuulostaa surulliselta. Pistä ovi turvalukkoon äläkä päästä miestäs kotiin kun arvon herra päättää ylhäisesti saapua.
Ja sano et sen miehen ketaleen pitää vähän miettiä mitä elämältä haluaa, sekoilla ja örveltää vai elää perhe-elämää.

mama
miksi sitten jotkut miehet tekevät näitä "hölmöilyjä" aina välillä. jos kuitenkin haluavat perhe-elämää ja rakastavat vaimoaan ja muuten suhde toimii ja muulla ajalla osaavat olla hyviä isejä ja aviomiehiä. siis mistä nää ihme päähänpistot,joita sit katuvat,mutta eivät kuitenkaan opi????

mama
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
miksi sitten jotkut miehet tekevät näitä "hölmöilyjä" aina välillä. jos kuitenkin haluavat perhe-elämää ja rakastavat vaimoaan ja muuten suhde toimii ja muulla ajalla osaavat olla hyviä isejä ja aviomiehiä. siis mistä nää ihme päähänpistot,joita sit katuvat,mutta eivät kuitenkaan opi????
kuka tietää?

vieras
kuka tietää?
vastuu painaa ja haluaa olla ihan rajaton välillä?

Häirikkö
Koska kaikista miehistä ei ole perhe-eläjiksi, vaikka sitä haluaisivat. Se kertoo vain ja ainoastaan siitä, että ei ole onnellinen ja tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseensa ja sitten pitää hakea jotain muuta. Koska silloin kuin rakastat oikeasti ja olet onnellinen oikeasti, ei noita päähänpistoksia vaan tule.

mama
kuka tietää?
vastuu painaa ja haluaa olla ihan rajaton välillä?
yhtyisin tähän,enkä siihen että ei ole onnellinen tai ei rakastaisi.

mama
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Koska kaikista miehistä ei ole perhe-eläjiksi, vaikka sitä haluaisivat. Se kertoo vain ja ainoastaan siitä, että ei ole onnellinen ja tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseensa ja sitten pitää hakea jotain muuta. Koska silloin kuin rakastat oikeasti ja olet onnellinen oikeasti, ei noita päähänpistoksia vaan tule.

eiköhän tällaiset miehet ota eron ja ala viettää sit vapaata elämää? ei voi YLEISTÄÄ että se johtuis siitä ettei ole onnellinen.

Minä tiedän
kuka tietää?
Siksi, että heillä on vaimot, jotka antavat heidän tehdä niin.

Yhteistyössä