Missä meni lapsivedet?

Kotona meni lapsivedet, nousin "pahaa aavistamatta" sohvalta ja ajattelin lähteä vessaan- kun pääsin ylös, kävi holahdus ja sanoin miehelleni, että "lapsivedet" meni. Mies katsoi minua ja luulin mun juksaavan (laskettuun aikaan vielä reilu 2 vkoa), mutta lattialla oli lätäkkö todistusaineistona.

Omalla autolla sairaalaan mentiin ja sairaalan pihassa kun nousin ylös autosta, taas holahti vettä- housut märiksi. Ihmettelin miten sitä niin paljon riittääkin...aina kun nousi ylös tai pinnisteli niin vettä vaan tuli ja tuli- en enää muista milloin veden tulo loppui. Oli muuten kauhea tunne kun joka kerta noustessa holahti eikä itse voinut asialle mitään- nolo tunne vaikka se onkin ihan normaalia ja kuuluu asiaan. Siinä sitä huomas miten kroppa toimii itsestään eikä sitä voi hallita...
 
Esikoiselta meni keittiön tuolilla istuen, oli sellainen punostuoli että vedet pääsi mukavasti lorisemaan lattialle, pizzanpohjaa siinä pellille painelin, jäi sit pohja kohoamaan vuorokaudeksi, oli kuulemma aika muhkea, totesi mies.

Kuopuksesta olin just käyny nukkumaan kun tuli tunne jotta vessaan ja ÄKKIÄ. Ehdin pöntölle ja siinä liruttelin, huikkasin oven raosta miehelle että nyt lähdetään. Mieheni unenpöpperöisenä kysymään olenko varma ettei se vaan ois pisua...... :headwall:

Kai raasu toivoi saavansa nukkua rauhassa..... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 15:51 Miss Elvis harmaana kirjoitti:
Onpas monella tullut kotona tai sairaalassa, kaikilla tähän asti...! Olispa mullakin sit niin, eikä se tapahtuis jossain kaupassa tms. :/
Kiva tosiaan lukea, että missä kenelläkin lapsivedet menneet. Toivottavasti ittellä kans menis kotona, tosin mielellään ei sohvalle tai sänkyyn =) Mihinköhän näitä toivomuksia kantsis esittää :kieh: :kieh: :kieh:
 
Esikon kanssa vedet tuli aamulla sänkyyn, ensin kuului vain napsahdus, kun nousin niin tulva oli sängyssä.
Kuopuksen kohdalla kalvot puhkaistiin sairaalassa ja meni 5 min. niin tyttö oli maailmassa.
 
Miss Elvis harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 19:32 kotiäiti kirjoitti:
kotona kuului mahasta outo ääni ja 45 min.kuluttua olinjuoksemassa puhelimeen kun alkoi valua vettä.Tyttö oli reilun tunnin päästä sylissä.
Jestas miten nopeaa!! :eek: Hui sentään! Miten siinä ehtii "päästä mukaan" ollenkaan... ? :)
 
lapsivedet sänkyyn
Meille kerrottiin synnytysvalmennuksessa, että lapsivesi ei mene ikinä missään kaupungilla ollessa. Sitä on jo niin pitkällä raskaus, ja synnytyksen tunne, että ei enää jaksa eikä voi lähteä silloin minnekään. Yleisimmin lapsivedet menee sängyssä nukkuessa. Minulla alkoi tihkuttaa aamuyöstä ja vasta seuraavana yönä tuli tulva sänkyyn. Ja siitä se synnytys sitten vasta käynnistyi. =)
 

Yhteistyössä