Olisko ruotsissa? tai espanjassa? vai missä niitä voisi olla myynnissä?
mä 07.04.2010 #3 Eikö enää ole missää lelukaupassa? Mä olen ostanu, mutta aikaa on pari vuotta. Ostin myös ihan vapaa valinnasta.
Eikö enää ole missää lelukaupassa? Mä olen ostanu, mutta aikaa on pari vuotta. Ostin myös ihan vapaa valinnasta.
Keffeli 07.04.2010 #4 meillä on niitä kans, VapaaValinnassa myytiin ainakin sillon kun meille on ostettu..siitä tosi hetki aikaa
meillä on niitä kans, VapaaValinnassa myytiin ainakin sillon kun meille on ostettu..siitä tosi hetki aikaa
hupsukerttuli 07.04.2010 #5 Kyllä niitä toista vuotta sitten ainakin Citymarketistakin sai. Meillä olis ollu yks kokonaan leikkimätönkin Tomi tuolla kaapissa, kun poika sai sellaisen ison maatilapakkauksen ja ennestään jo Tomi meillä oli. Pitänee joskus jaksaa myyntiin laittaa
Kyllä niitä toista vuotta sitten ainakin Citymarketistakin sai. Meillä olis ollu yks kokonaan leikkimätönkin Tomi tuolla kaapissa, kun poika sai sellaisen ison maatilapakkauksen ja ennestään jo Tomi meillä oli. Pitänee joskus jaksaa myyntiin laittaa