Oliks sillä seuranhakuilmotus kaupan seinällä?Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Laita jonkun kaupan ilmotustaululle. Mun kamu laitto ja löys miehenki sen kautta
Ei ku iha vaa myi sen sohvansa ja sit niillä vaan synkkasAlkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Oliks sillä seuranhakuilmotus kaupan seinällä?Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Laita jonkun kaupan ilmotustaululle. Mun kamu laitto ja löys miehenki sen kautta
Myi sohvan, mutta ei siltikää päässy siitä eroonAlkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Ei ku iha vaa myi sen sohvansa ja sit niillä vaan synkkasAlkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Oliks sillä seuranhakuilmotus kaupan seinällä?Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Laita jonkun kaupan ilmotustaululle. Mun kamu laitto ja löys miehenki sen kautta
Olisin mielelläni vienyt,muttei mies antaa viedä kun hän maksoi 3tonnia sohvasta,eikä se ole kovin vanha edes,mutta mua se ärsyttää jo kauanAlkuperäinen kirjoittaja alma:Lähikaupan/kauppojen ilmoitustaululle myynti-ilmoitus.
Sohva ei välttämättä mene kovin hyvin kaupaksi. Ekotorille voit soittaa, että tulevat hakemaan sen, jos eroon haluat.
Niinpä Mut eipä oo enää tilaa viemässä omasta kämpästä ja sai iha hyvät rahat siittäAlkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Myi sohvan, mutta ei siltikää päässy siitä eroon