Missä kaikki on

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Miksi sulla on niin kova tarve tuoda koko ajan esille sitä, kuinka sekaisin tai kännissä olet? :snotty:
Mutta täällä ollaan. :wave:
Koko ajan? En miekään sentään koko ajan.... :LOL: Olen rehellinen. Joku tulee palstalle ja sanoo olevansa masentunu, joku on surullinen, joku iloinen, joku onnellinen, joku rakastunu, mie vaan sanon että oon sekasin, kerta oon. Näih.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Miksi sulla on niin kova tarve tuoda koko ajan esille sitä, kuinka sekaisin tai kännissä olet? :snotty:
Mutta täällä ollaan. :wave:
Se on sitä huomionhakua
No vaikka. Iha sama. Eikö kaikki täällä halua huomiota? Mikäs keskustelupalsta sellanen olis jossa kukaan ei tahtois huomiota itelleen ja alotuksilleen??? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Miksi sulla on niin kova tarve tuoda koko ajan esille sitä, kuinka sekaisin tai kännissä olet? :snotty:
Mutta täällä ollaan. :wave:
Koko ajan? En miekään sentään koko ajan.... :LOL: Olen rehellinen. Joku tulee palstalle ja sanoo olevansa masentunu, joku on surullinen, joku iloinen, joku onnellinen, joku rakastunu, mie vaan sanon että oon sekasin, kerta oon. Näih.

:hug: mun siskolla sama ongelma...yritän olla tukena mutta....vähän vaikeeta se on kokoajan "vahtia"aikuisen ihmisen tekoja...
 
ju
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Miksi sulla on niin kova tarve tuoda koko ajan esille sitä, kuinka sekaisin tai kännissä olet? :snotty:
Mutta täällä ollaan. :wave:
Koko ajan? En miekään sentään koko ajan.... :LOL: Olen rehellinen. Joku tulee palstalle ja sanoo olevansa masentunu, joku on surullinen, joku iloinen, joku onnellinen, joku rakastunu, mie vaan sanon että oon sekasin, kerta oon. Näih.
Mutta tietäähän kaikki et sä oot sekasin ja kännissä all the time
 

Yhteistyössä