Missä Jenkkilässä asuisitte mieluiten?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No emmä kerinny miettiä edes kunnolla.

Seattle on kyllä superkiva. New Orleans oli joskus unelma! Frisco trameineen, mäkineen ja ihanine erikoisine puutaloineen on ilo silmälle ja väki on iloista ja värikästä.

Mä varmaan miettisin hyvin pitkään ja hartaasti, ei tällaista päätöstä voi ihan tosta noin vain heittää ilmoille!
Mulla samat mielessä. Mun ex-poikaystävä haaveili aikanaan, että muutettais Yhdysvaltoihin, en oikein lämmennyt. No meille tuli ero ja nyt hän on asunut siellä jo 20 vuotta ja vaimo amerikkalainen, on oikein tyytyväinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma ja Lispetti
vierailija
Jossain päin Kaliforniaa, missä paljut huojuu, on lämmintä ja merituuli puhaltaa raikkaasti. Ja autot on hienoi, on huvitteluja ja kaupunkikulttuuria. Eilen katsoin Karate Kidin niin just sellaisissa maisemissa. Tiedetään Losissa alueena nimeltä "The Valley" (= San Fernandon laakso)

Jos vielä olisi 80-luku siihen päälle niin very nice.
 
Vaikka mihin. Usa on nättejä paikkoja täynnä.

Tai no, niitä löytyy mihin en muuttaisi:
-Utah: mormonien tukikohta
-Florida: kuulemma tosi tukala helle kesäisin
-Kansas/keskellä Usaa: pitkä matka sekä itä-että länsirannikolle. En jaksais katella kilometrien maissipeltoa
-Arizona: kivat maisemat mut kuuma. Aattelisin koko ajan että missä näkyy laittomia mehikaaneja
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jossain päin Kaliforniaa, missä paljut huojuu, on lämmintä ja merituuli puhaltaa raikkaasti. Ja autot on hienoi, on huvitteluja ja kaupunkikulttuuria. Eilen katsoin Karate Kidin niin just sellaisissa maisemissa. Tiedetään Losissa alueena nimeltä "The Valley" (= San Fernandon laakso)

Jos vielä olisi 80-luku siihen päälle niin very nice.
Paljut huojuu?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
En haluis todellakaan mihin punaniskajunttilaan vaikka se "aate" tuolla nykyään vallalla onkin. New York olisi kuitenkin minullekkin liikaa... San Francisco vois olla kova, 80-luku vielä siihen päälle, niin avot. Harry Callaghan pitäis kadut puhtaana. Pitäis vaan varoo ettei Max Zorin tulis vastaan.
 
En haluis todellakaan mihin punaniskajunttilaan vaikka se "aate" tuolla nykyään vallalla onkin. New York olisi kuitenkin minullekkin liikaa... San Francisco vois olla kova, 80-luku vielä siihen päälle, niin avot. Harry Callaghan pitäis kadut puhtaana. Pitäis vaan varoo ettei Max Zorin tulis vastaan.
Ei todellakaan ole punaniska-aate Usassa vallalla, tosin jossain keskilännessä voi olla.

Koko Usa on feminismin ja BLM-aatteen vallassa nyt.
 
vierailija
Ei todellakaan ole punaniska-aate Usassa vallalla, tosin jossain keskilännessä voi olla.

Koko Usa on feminismin ja BLM-aatteen vallassa nyt.
AIjaa... se porukkako äänesti Trumpin pressaksi. No toisaalta siin oot oikeessa, että Trumphan sai vähemmän ääniä. Tosin tuskin se sitä myöntää. Jos edes tajuaa, että miten se on mahdollista.

Syytä onkin olla feminismin vallassa, siellähän naisen asema huonompi kuin esim. Suomessa.
 
vierailija
Echo, mun uskonnonopettaja oli kans hihhuli. Iloinen ja positiivinen hihhuli periaatteessa, mutta siellä se Ilmestyskirja aina piinasi taustalla. Milloin oli Heavy Rock- saatanasta jne... Mut kyl mä mietin usein sitä, että millaisissahan sisäisissä ristiriidoissa se on tän nykymaailman kanssa. Uskoivaiset ihmiset äänestää jotain Trumpia. Siinä jos missä on Ilmestyskirjaa kerrakseen.

Mulle ei oo muuten koskaan auennut, että millainen hihhuli sinä olet. Ootko vaan peruskristitty vai kuulutko johonkin lahkoon?
 
vierailija
Vaikka mihin. Usa on nättejä paikkoja täynnä.

Tai no, niitä löytyy mihin en muuttaisi:
-Utah: mormonien tukikohta
-Florida: kuulemma tosi tukala helle kesäisin
-Kansas/keskellä Usaa: pitkä matka sekä itä-että länsirannikolle. En jaksais katella kilometrien maissipeltoa
-Arizona: kivat maisemat mut kuuma. Aattelisin koko ajan että missä näkyy laittomia mehikaaneja
Oikeasti ihastuisit Utahiin. Mormonit sopivat aivan loistavasti konservatiivisten kristittyjen naapureiksi.
 
Vaikka mihin. Usa on nättejä paikkoja täynnä.

Tai no, niitä löytyy mihin en muuttaisi:
-Utah: mormonien tukikohta
Oikeasti ihastuisit Utahiin. Mormonit sopivat aivan loistavasti konservatiivisten kristittyjen naapureiksi.
Tuo Utah voisi todellakin olla miellyttävä paikka, kiitos @Echo muistutuksesta. Kunnon maahanmuuttajana omaksuisin paikallisen kulttuurin ASAP ja viettäisin onnellista mormonielämää vaimojeni kanssa. Kolmella olisi hyvä aloittaa.

 

Yhteistyössä