Alkuperäinen kirjoittaja BKM:ööh... heti kun oppivat istumaan niin on hiukan harjoiteltu. Alle vuoden ikäisenä kumminkin. Lopullisesti molemmat n. 1,5 vuotiaana. Siis että aivot jätettiin pois. Lyhyjä lauseita.. :/ Aivot ei toimi. Kahvia!
Mut puhelin löytyi. =)Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:ööh... heti kun oppivat istumaan niin on hiukan harjoiteltu. Alle vuoden ikäisenä kumminkin. Lopullisesti molemmat n. 1,5 vuotiaana. Siis että aivot jätettiin pois. Lyhyjä lauseita.. :/ Aivot ei toimi. Kahvia!
Mulla on semmonen kutina että se soi ihan kohta...oonkohan mä meedioAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Mut puhelin löytyi. =)Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:ööh... heti kun oppivat istumaan niin on hiukan harjoiteltu. Alle vuoden ikäisenä kumminkin. Lopullisesti molemmat n. 1,5 vuotiaana. Siis että aivot jätettiin pois. Lyhyjä lauseita.. :/ Aivot ei toimi. Kahvia!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:ööh... heti kun oppivat istumaan niin on hiukan harjoiteltu. Alle vuoden ikäisenä kumminkin. Lopullisesti molemmat n. 1,5 vuotiaana. Siis että aivot jätettiin pois. Lyhyjä lauseita.. :/ Aivot ei toimi. Kahvia!
2-vuotiaana se kai "kuuluis" olla, ja meillä kyllä selvästi kans on. Poika siis nyt 2v1kk.Alkuperäinen kirjoittaja meillä:2v 2kk ja 2v 3kk oli päiväkuiva, 2v 6kk yökuiva. Oli varmaan joku herkkyyskausi.
Mulla kanssa nuorin jo reilut 3v poika, ja huonosti sujuu. Välillä kävi päivisin pöntöllä, kun oli kokonaan ilman housuja, mutta erehdyin kokeilemaan pikkareita, niin taas poju pissii joka paikkaan. Kyllä on itsellä tosiaan mieli maassa, kun nuo vanhemmat (tyttöjä, 3kpl.) ovat olleet kokonaan kuivia kolmivuotiaina.Alkuperäinen kirjoittaja satu:itsellä nuorin 3v. eikä suostu potalle istumaan. Yrittänyt pitää ilman vaippaa jolloin pissaa ihan joka paikkaan. Muut lapseni oppineet kuiviksi paljon aiemmin. Alan olla jo epätoivoinen, hävettää taas ma pvkotiin viedä kun ei kesälomallakaan edes yritä tyttö kuivaksi. Onkohan tytöllä joku rakenteellinen vika vai muuten vaanko ei halua kuin vaippaan tehdä? Tai sitten äiti epäonnistunut kasvatuksessa