Alkuperäinen kirjoittaja AnttiTre:Mulla joskus (naisen) ekoilla kerroilla tehtiin niin, että nainen oli selälläään, nosti jalkansa koukkuun vartalonsa päälle ja siitä sit vaan RUNSAAN liukkarin kanssa kakkoseen. Alussa täytyy olla oikeesti tosi hellä ja hidas ja varovainen, mutta kun alkuun pääsee niin antaa mennä vaan! Meillä tuossa asennossa ja noilla ohjein meni todella hyvin - nainen laukesi kaksi kertaa saman tien, eikä todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi!
onneksi täällä on joku muukin jonka asennon määrää suonenvetoAlkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:paitsi, että tolleen kyljellään ollessa saattaa rueta helpommin vetämään suonta sänkyä vasten olevalta puolelta..itse ainakin olen sen huomannut peppuhommien yhteydessä.
itse suosittelen niin, että nainen mahallaan ja mies päälle..
Mutta mitä jos ei ole noudattanut Freudin kehitysvaiheita? Jos on unohtanut anaalivaiheen kokonaan ja jämähtänyt oraalivaiheeseen? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Reksa:Koittakaa nyt ensin opetella sen peppureiän nautinnollinen käyttäminen muulloinkin kuin aamupaskallal.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Voisko siihen pyllyn ja pillun väliin porata vielä yhen reijän, jota voisi myös käyttää? Nimim. "kun mikään ei riitä!"
Tuskin kukaan mies on siitä tuohtunut, että hänen naisensa on kullinlutkuttaja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mutta mitä jos ei ole noudattanut Freudin kehitysvaiheita? Jos on unohtanut anaalivaiheen kokonaan ja jämähtänyt oraalivaiheeseen? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Reksa:Koittakaa nyt ensin opetella sen peppureiän nautinnollinen käyttäminen muulloinkin kuin aamupaskallal.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Voisko siihen pyllyn ja pillun väliin porata vielä yhen reijän, jota voisi myös käyttää? Nimim. "kun mikään ei riitä!"
Kauhia, täällähän puhutaan asioista niiden oikeilla nimilläAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Tuskin kukaan mies on siitä tuohtunut, että hänen naisensa on kullinlutkuttaja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mutta mitä jos ei ole noudattanut Freudin kehitysvaiheita? Jos on unohtanut anaalivaiheen kokonaan ja jämähtänyt oraalivaiheeseen? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Reksa:Koittakaa nyt ensin opetella sen peppureiän nautinnollinen käyttäminen muulloinkin kuin aamupaskallal.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Voisko siihen pyllyn ja pillun väliin porata vielä yhen reijän, jota voisi myös käyttää? Nimim. "kun mikään ei riitä!"
Varmistin vaan että kaikki ymmärsi ja sit että saisit antaumuksellisen kullinlutkuttajan leiman otsaasi kun täällä pyöritAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Kauhia, täällähän puhutaan asioista niiden oikeilla nimilläAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Tuskin kukaan mies on siitä tuohtunut, että hänen naisensa on kullinlutkuttaja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mutta mitä jos ei ole noudattanut Freudin kehitysvaiheita? Jos on unohtanut anaalivaiheen kokonaan ja jämähtänyt oraalivaiheeseen? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Reksa:Koittakaa nyt ensin opetella sen peppureiän nautinnollinen käyttäminen muulloinkin kuin aamupaskallal.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Voisko siihen pyllyn ja pillun väliin porata vielä yhen reijän, jota voisi myös käyttää? Nimim. "kun mikään ei riitä!"
Ai minä? Miksi minä? Kuka nyt musta on puhunut? Mutta hyvä että käänsit tekstini paikalliselle kielelle :kieh: Maassa maan tavalla tai...Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Varmistin vaan että kaikki ymmärsi ja sit että saisit antaumuksellisen kullinlutkuttajan leiman otsaasi kun täällä pyöritAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Kauhia, täällähän puhutaan asioista niiden oikeilla nimilläAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Tuskin kukaan mies on siitä tuohtunut, että hänen naisensa on kullinlutkuttaja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mutta mitä jos ei ole noudattanut Freudin kehitysvaiheita? Jos on unohtanut anaalivaiheen kokonaan ja jämähtänyt oraalivaiheeseen? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Reksa:Koittakaa nyt ensin opetella sen peppureiän nautinnollinen käyttäminen muulloinkin kuin aamupaskallal.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Voisko siihen pyllyn ja pillun väliin porata vielä yhen reijän, jota voisi myös käyttää? Nimim. "kun mikään ei riitä!"
Niih, tykkään käyttää kieltä paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ai minä? Miksi minä? Kuka nyt musta on puhunut? Mutta hyvä että käänsit tekstini paikalliselle kielelle :kieh: Maassa maan tavalla tai...Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Varmistin vaan että kaikki ymmärsi ja sit että saisit antaumuksellisen kullinlutkuttajan leiman otsaasi kun täällä pyöritAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Kauhia, täällähän puhutaan asioista niiden oikeilla nimilläAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Tuskin kukaan mies on siitä tuohtunut, että hänen naisensa on kullinlutkuttaja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mutta mitä jos ei ole noudattanut Freudin kehitysvaiheita? Jos on unohtanut anaalivaiheen kokonaan ja jämähtänyt oraalivaiheeseen? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Reksa:Koittakaa nyt ensin opetella sen peppureiän nautinnollinen käyttäminen muulloinkin kuin aamupaskallal.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Voisko siihen pyllyn ja pillun väliin porata vielä yhen reijän, jota voisi myös käyttää? Nimim. "kun mikään ei riitä!"
Niin ja sit jotai tosi epätoivoisella ja alentuvalla äänellä että "saanko ees runkata samalla ku nuolen pliis ?"Alkuperäinen kirjoittaja Swing:"Makuasia", sanoi Kiltistituhma kun pillua nuoli