Missä asennossa miehelle piiskaa?

  • Viestiketjun aloittaja Riku56
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oideastaan kaikki ovat hyviä antaa ruoskia miestä. Mutta ei ole mitään hyötyä olla hellää. Kaikki parasta on hakata ruoskaa niin että kädet väsyy. Mies ei saa nauttia lainkaan jos emme noidata tapoja. Ruokintaa pitää tapahtua miehein kotona jää sellainen kuntoon ettei ihan heti kaipaa
Sinä saat löydä minua,piiskaa minua että sinun kädet väsuu!Itse piiskaan minua monta sataa iskuja että minun kääsi tule aivan valmis,joskus iho mene rikki kädessäni,se kuluu rikki mutta perse kestää vaikka kuinka paljo!Olen piiskanut minua tuhansia kertaa että iho on tullut niin paksu!
 
vierailija
Oideastaan kaikki ovat hyviä antaa ruoskia miestä. Mutta ei ole mitään hyötyä olla hellää. Kaikki parasta on hakata ruoskaa niin että kädet väsyy. Mies ei saa nauttia lainkaan jos emme noidata tapoja. Ruokintaa pitää tapahtua miehein kotona jää sellainen kuntoon ettei ihan heti kaipaa
Liudmila?Minne jäit?Tule asumaan minun kansani!Kun sinä olet piiskanut pakarat valmis voit jatkaa reisien joka neljä puolella!Minä asun isossa talossa maalla!
 
vierailija
Meillä mies saa piiskaa jos ryyppy ilta venähtää pitkäksi. Saa kunnolla kun on ensin kärsinyt krapulansa. Alussa oli tehoton hapsu ruoska. Mutta nyt saa. Ohuella rottinki kepillä. Taipuu ja tanssii miehen pakaroilla. Sitten ollaan kyllä kilttiä poikaa.
 
vierailija
vierailija
Kesäkuun alussa lähti kaverinsa polttareihin. Lupasi tulla puoliltaöin kotiin tuli 00.05. Halasin häntä jo otin iloisena hänet vastaan. Keitin hänelle yö kahvit. Ja vietimme yön yhdessä. Kun antaa hyvää saa kiltin miehen.
 
vierailija
[QUOTE="klaara";10329967]Paras asento on kontillaan pää lattiassa, jalat hieman levällään, että pallit ovat takaa näkyvillä. Piiskana joko ohuista vitsoista tehty nippu, tai useasta nahkasuikaleesta tehty nahkaruoska. Piskauksen täytyy osua pyllyreiän ympäristöön ja palleihin. Ei tarvi paljon voimaa, mutta hyvin tehoaa.

Hyvä Klaara just toi tuntuu hyvältä Jussi51v.
[/QUOTE]
Kyllä tosiaan tekee hyvää jospa vielä sais Jussi. 61
 
vierailija
Minä sai ensimmäistä kertaa piiskaa teininä. Naapurin vanhalta piialta. Taisi olla 40 vuotias. Minä oli jotain 15. Kävin välillä häntä auttelemasaa. Huonekalujen kokoamisessa. Mattojen tamppausta ja pienen rivitalo terassin nurmikon leikkuuta. Kerran hän lähti hakemaan palkka rahaa automaatilta ja minä jäin hetkeksi yksi hänen kotiinsa. En uskaltanut muuta kun katsella tv tä. Takaisin tulta essa hän kysyi olenko ollut kiltisti. Vastasin myöntävästi. Sitten hän kävi makuhuoneessan jossa oli unohtanut ikkunan auki. Huoneessa oli pieni lintu. Sanoi minun päästäneen sen sisälle. Kielsin asian. Hän antoi minulle lupaamansa 20 euroa. Mutta oli viellä minulle vihainen. Parin viikon päästä vanhempani riitelivät 2 päivää ja pyysin naapurilta että voinko nukkua hänen sohvallaan. Olin juuri täyttänyt 16. Illan tultua hän kulki kaunis pitkä yöpuku päällä ja televisiota katsellessa hän huomasi nueren miehen seisokin. Yritin kyllä piilotella. Mutta hän huomasi sen. Sitten hän kävi makuhuoneessan. Ja tuli takaisin ja pyysi minua nousemaan sohvalta hetkeksi. Samalla hän potkaisi minua haafuksiin. Meni linkkuun lattialle ja pidin käsiä jalkovälissä ja itkin. Hän räpsäytti nopeasti käsiraudat käsiini ja taivutti päätäni taakse päin. Sanoi jos en tottele häntä hän potkaisee uudelleen. Kun olin toipunut potkusta hän määräsi minut nojamaan sohvan päätyää
Hän laskigollege housuni ja löi remmillä 2 kiertää takapuoleen. Pelästyi. Mutta hän anto 2 lisää. Sitten Hän toisella kädellä siveli kulliani tekeekö hyvää hän kysyi. Kullini alkoi kyllä seistä. Ja hän sai lisä intoa rumkaamiseen laukesin alle minutissa nahka sohvalle. Hän nauroi ja sanoi antavansa kohta lisää.
 
vierailija
Naiset eivät piiskaa miestä ilmaiseksi. Ketään naista ei kiinnosta piiskata miestä, jos siitä ei makseta.
Maksaessasi saat varmaan päättää asennon.
Moni nainen sensijaan haluaa itse tulla piiskatuksi.
Varmaan on niitä naisia, jotka eivät piiskaa miestä ilmaiseksi, mutta on varmasti myös niitä naisia, jotka voisivat piiskata miehen ilmaiseksi... Ja mitä tarkoitat sillä että "moni nainen haluaa tulla piiskatuksi.."

On ehkä Varmaan niitäkin naisia, jotka haluavat tulla piiskatuksi, mutta on varmaan niitäkin jotka eivät..
Hyi helvetti
Toisaalta olisi kivaa päästä piiskaamaan tuhmia miehiä. Olen nainen ja voisin antaa piiskaa ilmaiseksikin, tosin rahakin olisi tietysti kiva...
 
vierailija
Varmaan on niitä naisia, jotka eivät piiskaa miestä ilmaiseksi, mutta on varmasti myös niitä naisia, jotka voisivat piiskata miehen ilmaiseksi... Ja mitä tarkoitat sillä että "moni nainen haluaa tulla piiskatuksi.."

On ehkä Varmaan niitäkin naisia, jotka haluavat tulla piiskatuksi, mutta on varmaan niitäkin jotka eivät..
Hyi helvetti
Toisaalta olisi kivaa päästä piiskaamaan tuhmia miehiä. Olen nainen ja voisin antaa piiskaa ilmaiseksikin, tosin rahakin olisi tietysti kiva...
Minä haluan saada piiskaa!
 

Yhteistyössä