Missä Anna-keskustelut?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minne hävisivät kaikki keskustelut Anna-palstalta? Tännehän ne piti siirtää! Eihän täällä ole mitään aihe-alueita, keskusteluita vain vauvoista ja lapsista. Ei kai tänne kukaan Anna-palstalta siirry.
Samaa mietin itsekin. Todella huono juttu, vanhat anna-keskustelut ovat hävinneet. Itse seurasin mm annan unet palstaa yli kymmenen vuotta, nyt kaikki vanhat unet ja niiden selitykset kadonneet. Olisi hyvä saada ylläpidon selvitystä asiaan ? Eihän täältä löydy kuin vauva- aiheita. Tosi huono muutos !
 
  • Tykkää
Reactions: Marelain ja Karhe
vierailija
Samaa mietin itsekin. Todella huono juttu, vanhat anna-keskustelut ovat hävinneet. Itse seurasin mm annan unet palstaa yli kymmenen vuotta, nyt kaikki vanhat unet ja niiden selitykset kadonneet. Olisi hyvä saada ylläpidon selvitystä asiaan ? Eihän täältä löydy kuin vauva- aiheita. Tosi huono muutos !
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä - millaista on keskustelu unien selityksistä? Porukallako analysoidaan mikä on oikea tulkinta ja mikä on huuhaata?
 
vierailija
Vapaamuotoista, positiivista, eri näkökantoja unista, unen näkijähän on tietysti itse oman unensa paras selittäjä. Muiden tulkinnoista voi saada ideoita. Lähinnä sivulla siis ihmisiä joita unet kiinnostivat, ei asiatonta kritiikkiä, vaan pohdintaa rakentavassa mielessä. Sitä kaipaan. Anna palstojen muutkin aiheet toki kiinnostivat.
 
Minne hävisivät kaikki keskustelut Anna-palstalata? Tännehän ne piti siirtää! Eihän täällä ole mitään aihe-alueita, keskusteluita vain vauvoista ja lapsista. Ei kai tänne kukaan Anna-palstalta siirry.
Huomasin saman. Aika näppärästi olivat mm. tuhonneet vuosikausien keskustelun vapaaehtoinen lapsettomuus -palstalla. Breeders rules? vai mistäköhön johtuu.
 
vierailija
Samaa mietin itsekin. Todella huono juttu, vanhat anna-keskustelut ovat hävinneet. Itse seurasin mm annan unet palstaa yli kymmenen vuotta, nyt kaikki vanhat unet ja niiden selitykset kadonneet. Olisi hyvä saada ylläpidon selvitystä asiaan ? Eihän täältä löydy kuin vauva- aiheita. Tosi huono muutos !
oi voi! On täällä tosi paljon myös persu ja vv öyhötystä!
 
vierailija
Kaipaan Kompiaista ja onnellista miestä niin ja alepa- tätiä.
Täällä olen. Katsoin putkeen Netflixiltä Lupin-sarjan. Sitten Ylen uutiset ja A-studion.
Kirsi Varhila pahoitteli viestinnän epäselvyyksiä.
Olin ulkomailla ja pää on vieläkin jetlagissa.
Tyttäreni lähetti viestin, josta paistoi ikävä.
On minullakin jo ikävä sinne missä olin lentojumissa viikkotolkulla. Pariisin vaihtokentällä jo meinadi itku päästä sekavien ohjeiden takia. Kysyin neuvoa monelta ihmiseltä.
Olen seurannut tämän palstan juttuja. Minusta kaikki kirjoittajat vaikuttavat mukavilta ihmisiltä.
Soitin tänään vakuutusyhtiöön PCR-todistuksen takia. Virkailija sanoi olleensa jo pitkään kotona etätyössä. Meillä oli oikein virkistävä rupattelu vakuutusasian lomassa.
Suomen nettiuutiset antavat liian ankean kuvan ulkomaan koronatilanteesta.
Elämä jatkui ihan mukavasti lockdownissa.
Fitbit-kellooni tuli huikeita lukemia vauvan kanssa puistoissa kävelystä. Pysyin koko matkan hyvässä kunnossa.
En tarvinnut käydä reissun jälkeen Alepassa ryokaostoksilla.
Muistelen lämmöllä Anna-palstailuaikoja.
Joitakin juttuja vielä löytyy 10 vuoden takaa googlettamalla.
Pysytään hyvällä mielellä ja iloitaan elämästä. Ajattelin laittaa huomenna joulukoristeet takaisin laatikoihin.
 

Yhteistyössä