Missä yöpyä Helsingissä lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maritu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maritu

Aktiivinen jäsen
08.01.2009
2 295
0
36
Eli halpa hyvä ja mukava paikka, ei tarvitse välttämättä hotelli olla. Marraskuussa ollaan menossa.
Ja mitä pienen parivuotiaan tytön kanssa olisi mukava siellä touhuta?

Itse just mietin että jos ei asuttaisi täällä vaan tulisimme kauempaaniin majoittuisimme sokos hotelli Flamingoon.
Siinä voisi hyvin shoppailla,nautiskella kylpylässä,käydä leffassa ja leikkiä hoplopissa.
Kaikki saman katon alla.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Itse just mietin että jos ei asuttaisi täällä vaan tulisimme kauempaaniin majoittuisimme sokos hotelli Flamingoon.
Siinä voisi hyvin shoppailla,nautiskella kylpylässä,käydä leffassa ja leikkiä hoplopissa.
Kaikki saman katon alla.

Vähän kalliita nuo kunnon hotellit. Toisaalta jos kerta vuoteen käydään.. :)

Jos nyt alat laittaa vaikka 20 ?/kk säästöön, pääsette varmasti marraskuussa hotelliin yöksi. Eikö se nyt olisi ihan kiva. En tiiä, missä muualla ihmiset on yötä helsingissä...leirintäalueella, kotimajoituksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Muu:
Jos nyt alat laittaa vaikka 20 ?/kk säästöön, pääsette varmasti marraskuussa hotelliin yöksi. Eikö se nyt olisi ihan kiva. En tiiä, missä muualla ihmiset on yötä helsingissä...leirintäalueella, kotimajoituksessa?

Sellainen kotihotelli voisi melkein pienten kanssa olla kivampi. Ajateltiin, että jos kesällä viedään tuota pienempää muumilaan, mennään sinne kylpylän viereiseen kotihotelliin.

jos tilaat sen ajoissa.kannattaa käydä usein sivuilla katsomassa hintoja. tosin täytyy maksaa tilatessa.ja mahtuu 4 samaan huoneeseen; aamupala me on hoidettu itse kun siellä on pieni jääkaappi, säästöä sekin kun muutoin maksais 6,50/hlö eikä juuri sisällä mitään. varatkaa kans autopaikka tai sitten satdionille auto ilmaseen parkkiin ja ratikalla keskustaan

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa tsekata:
jos tilaat sen ajoissa.kannattaa käydä usein sivuilla katsomassa hintoja. tosin täytyy maksaa tilatessa.ja mahtuu 4 samaan huoneeseen; aamupala me on hoidettu itse kun siellä on pieni jääkaappi, säästöä sekin kun muutoin maksais 6,50/hlö eikä juuri sisällä mitään. varatkaa kans autopaikka tai sitten satdionille auto ilmaseen parkkiin ja ratikalla keskustaan

Oltiin jokunen vuosi sitten Tampereella Omenassa yötä, olin kyllä oikein tyytyväinen. Ehkä se olisi hyvä vaihtoehto nytkin. Junalla ajateltiin mennä: elämys jo itsessään ja ei tarvii miettiä auton yöpymisiä.

sipoon puolella on muistaakseni vantaan seurakunnan leirikeskus. muutenkin yhdistyksillä ym. on edullisia majoituksia myös pääkaupunkiseudulla. kannattaa kysyä myös noita.
radisson sasilta saimme koululaisten hiihtoloman aikana tilavan huoneen helsingistä hintaan 85?/yö. lapsista ei mennyt lisämaksua, jos yöpyivät samassa huoneessa.

Yhteistyössä