M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta tuohon opiskeluaikaan kuuluu yötyö, siis opiskellessa on pakko suorittaa muutama yö!!!
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Soita seurakunnalle.. sinne ottavat aika usein oppisopimukseen..
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä sairaus estää yötyöt?
Alkuperäinen kirjoittaja ooooo:Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Soita seurakunnalle.. sinne ottavat aika usein oppisopimukseen..
Esim: lastenohjaajaks jne..
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä sairaus estää yötyöt?
Mulla on krooninen suolistotulehdus. Eihän se kaikilla yötöitä estä mutta mulle on lääkäri sanonut että en voi tehdä jos haluan olla kunnossa. Jos mun päivärytmi ei ole säännöllinen alkaa veriripuli ja helvetilliset kivut. Sitten kun käy näin kestääkin taas monta kuukautta että saa itsensä kuntoon...
Eli mieluummin tekisin töitä päivärytmillä kun olisin yötöissä ja näin ollen jatkuvasti sairaslomalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä sairaus estää yötyöt?
Mulla on krooninen suolistotulehdus. Eihän se kaikilla yötöitä estä mutta mulle on lääkäri sanonut että en voi tehdä jos haluan olla kunnossa. Jos mun päivärytmi ei ole säännöllinen alkaa veriripuli ja helvetilliset kivut. Sitten kun käy näin kestääkin taas monta kuukautta että saa itsensä kuntoon...
Eli mieluummin tekisin töitä päivärytmillä kun olisin yötöissä ja näin ollen jatkuvasti sairaslomalla![]()
voikuullostaa tosi ikävältä
![]()
toivottavasit mieluinen paikka löytyyaika paljonhan lähihoitajat joutuu kyllä öitäkin tekemään, että sinänsä saa varmaan hakemalla hakea sellasta pelkkää päivävuoroa :/ ellei sitten just päiväkotiin pääsis
![]()