missä vika kun ellokselle ei pääse millään tunnuksilla? Herjaa vaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noh

Vieras
Oisin halunnu tilailemaan mutta eipä kannata jos ei pääse "sisään".

Onko muilla tehnyt nyt samaa vai liekkö vika vaan mun tunnuksissa?

Ja oon kokeillu kaikki tunnukset as. numerot, sähköpostiakaan ei muka tunnista saatikka käyttäjätunnusta.

Pitää rekata uudestaan, kun kysyin tätä ellokselta niin sanoivat "Olen pahoillani, että rekisteröitymisesi on sisäänkirjautumisen uudistumisen myötä poistettu. Pyydän sinua rekisteröitymään uudelleen.
Rekisteröityäksesi sivuillemme, klikkaa aloitussivun yläreunasta kohtaa "Rekisteröidy".
Tämän jälkeen klikkaa ruudun oikeasta yläreunasta kohtaa "Hae tietoni"
Täydennä kentät "Asiakasnumero" ja "Henkilötunnus".
Klikkaa vihreää "Hae tietoni"-kohtaa.
Saat esiin yhteystietosi. Täydennä sähköpostiosoite ja vahvista se. Valitse käyttäjätunnukseksi sähköpostiosoitteesi. Valitse salasana ja vahvista salasana. Tunnusten täytyy olla vähintään 4 merkkiä, max 10 merkkiä. Saat vahvistuksen rekisteröinnistä, vahvistus lähetetään myös sähköpostiisi.
Seuraavan kerran kirjaudut rekisteröidyillä tunnuksilla sivuillemme kohdasta "Kirjaudu sisään".

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Pitää rekata uudestaan, kun kysyin tätä ellokselta niin sanoivat "Olen pahoillani, että rekisteröitymisesi on sisäänkirjautumisen uudistumisen myötä poistettu. Pyydän sinua rekisteröitymään uudelleen.
Rekisteröityäksesi sivuillemme, klikkaa aloitussivun yläreunasta kohtaa "Rekisteröidy".
Tämän jälkeen klikkaa ruudun oikeasta yläreunasta kohtaa "Hae tietoni"
Täydennä kentät "Asiakasnumero" ja "Henkilötunnus".
Klikkaa vihreää "Hae tietoni"-kohtaa.
Saat esiin yhteystietosi. Täydennä sähköpostiosoite ja vahvista se. Valitse käyttäjätunnukseksi sähköpostiosoitteesi. Valitse salasana ja vahvista salasana. Tunnusten täytyy olla vähintään 4 merkkiä, max 10 merkkiä. Saat vahvistuksen rekisteröinnistä, vahvistus lähetetään myös sähköpostiisi.
Seuraavan kerran kirjaudut rekisteröidyillä tunnuksilla sivuillemme kohdasta "Kirjaudu sisään".

Kiitti. toimi ainakin mulla!

Yhteistyössä